کد خبر: ۲۳۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 05
با تلاش‌های انجام شده بخش عمده‌ای از مطالبات ۹۶ معلمان پایتخت پرداخت شده است که مبلغ آن معادل ۶۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود که سعی داریم باقی مانده مطالبات هم به زودی پرداخت کنیم
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیر کل آموزش و پرورش تهران با اشاره به بازنشستگی ۱۲ هزار نیرو گفت: برای جبران این معلمان از روش حق‌التدریس استفاده می‌کنیم.

به گزارش شفا آنلاین: پرداخت بخشی از مطالبات سال ۹۶عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در ، درباره روش‌های تامین نیرو برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: نیازهای خود برای حضور در کلاس‌های درس را احصا کردیم و با توجه به اینکه سال گذشته پنج هزار نفر و امسال هم ۱۲ هزار نفر نیروی بازنشسته داریم در نتیجه به همین تعداد نیروی جایگزین نیازمندیم.

وی ادامه داد: البته ۲۷ راهکار برای جبران تامین نیروی انسانی در کلاس‌های درس در نظر گرفته شده است که بیشتر این کار‌ها از طریق حق‌التدریس آزاد و اضافه تدریس معلمان شاغل<Employed teachers> انجام می‌شود.

فولادوند در پاسخ به پرسشی که آیا تامین اعتبار لازم برای پرداخت حق‌التدریس معلمان انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده تامین اعتبار برای این امر در نظر گرفته شده است اما معمولا پرداخت‌ها با تاخیر انجام می‌شود که سعی می‌کنیم برای سال آینده کمتر با این اتفاق مواجه شویم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه اولیا نگرانی بابت کمبود معلم در کلاس‌های درس نداشته باشند تصریح کرد: با توجه به راهکارهای در نظر گرفته شده هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد ماند.
نقل و انتقال معلمان هنوز قطعی نشده است

وی درباره وضعیت نقل و انتقال معلمان بیان کرد: هنوز نقل و انتقال معلمان قطعی نشده است اما معلمانی که در مناطق جنوب شهر سابقه خدمت دارند می‌توانند به تناسب شرایط به مناطق مجاور محل سکونت خود انتقال پیدا کنند و نقل و انتقال از خارج تهران به داخل هم در مناطق ۷، ۱۰ تا ۱۶ انجام می‌شود.

فولادوند درباره وضعیت مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده بخش عمده‌ای از مطالبات ۹۶ معلمان پایتخت پرداخت شده است که مبلغ آن معادل ۶۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود که سعی داریم باقی مانده مطالبات هم به زودی پرداخت کنیم.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: