کد خبر: ۲۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - 2014May 22
شفا آنلاین: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در آتش‌سوزی پاساژ پرستو در حوالی میدان فاطمی ۲۰ نفر از محبوس‌شدگان در ساختمان نجات یافتند و یکی از آتش‌نشان‌ها به مرکز درمانی منتقل شد.

به گزارش شفا آنلاین،جلال ملکی  اظهار داشت: روز گذشته در خیابان ولیعصر حوالی میدان فاطمی حادثه آتش‌سوزی در یک پاساژ اداری-تجاری به سامانه 125 اعلام و 6 ایستگاه، 4 گروه حریق و 2 گروه نجات و 4 خودرو شامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در طبقه منهای 2 یک ساختمان 8 طبقه اداری-تجاری مقداری بسیاری ضایعات طعمه حریق شد و دود بسیار زیادی طبقات را فرا گرفت. در اولین اقدام آتش‌نشان با تجهیزات لازم به اطفای حریق و تخلیه دود در زیرزمین پرداختند و گروهی دیگر نیز افراد محبوس شده در ساختمان را نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: آتش‌نشان‌ها 5 نفر از ساکنان را از طریق نردبان و 15 نفر دیگر را از طریق راه‌پله‌ها به سلامت خارج کردند. در این بین دو نفر از ساکنان و یکی از نیروهای آتش‌نشانی که دچار دود زدگی شده بودند به صورت سرپایی توسط عوامل اورژانس بهبود یافتند یکی دیگر از آتش‌نشان‌ها نیز به دلیل سقوط از ارتفاه از ناحیه پا دچار آسیب شد که به به سرعت به مرکز درمانی انتقال یافت.

وی گفت: حدود ساعت 19 عملیات اطفای حریق، تخلیه دود و ایمن سازی محل حادثه به پایان رسید، علت حادثه نیز در دست بررسی قرار دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همسر یک آتش نشان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
0
0
همسر من جزو این غیور مردان آتش نسان بوده....
همسر عزیزم خوشحالم که باز به خانه برگشتی...عاشقانه دوستت دارم و به بودنت افتخار میکنم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: