کد خبر: ۲۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 20
شفا آنلاین-یک نیکوکار مازندرانی پرداخت مستمری به 12 هزار و 580 نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد خمینی (ره) در استان مازندران را تقبل کرده است.
به گزارش شفا آنلاین،معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران روز سه شنبه با اعلام این مطلب  گفت: خیر حامی که حاضر به افشای نام نیست، ماهانه مبلغ 500هزار ریال به هر یک از این مددجویان به عنوان مستمری پرداخت می کند.

سید زین العابدین پرواسی افزود: این فرد خیر که مدیر یکی از واحدهای صنعتی مازندران است در ماه فروردین امسال مبلغ شش میلیارد و 300 میلیون ریال به حساب کمیته امداد واریز کرد که در اختیار مددجویان قرار گرفت.

پرواسی گفت: مددجویانی که مستمری آنان توسط این فرد خیر پرداخت می شود در قالب شش هزارو 402 خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساری قرار دارند.

وی ادامه داد: کمیته امداد ساری نیز هر ماه در کنار کمک این فرد نیکوکار، مستمری افراد زیر پوشش را پرداخت می کند.

رواسی مستمری پرداختی به هر خانوار زیرپوشش کمیته امداد در مازندران را 400 تا 700 هزار ریال اعلام کرد.

وی گفت: به خانوارهای یک نفره مبلغ 400 هزار ریال و به بقیه خانوارهای مددجو تا پنج نفر عضو نیز حداکثر 700 هزار ریال در ماه از سوی کمیته امداد به عنوان مستمری پرداخت می شود.

براساس آمارهای رسمی اکنون 62 هزار و 11 خانوار با 109 هزار و 943 نفر جمعیت در مازندران مستمری بگیر کمیته امداد امام (ره) هستند.
برچسب ها: چتر ، مازندرانی ، مددجو
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
0
باسلام خیران گرانقدراینجانب محمدرضا بامشکل هزینه ی درمان به مبلغ10000000تومان می باشدوتحت پوشش سازمان کمیته امام می باشم خواهشمندم دراین کارخدا پسندانه مرا یاری کنید09364609813
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: