کد خبر: ۲۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 18
شفا آنلاین-دبیر شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی ورزش و سلامت روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با هدف تعامل مناسب بین برندهای معتبر داخلی و خارجی با مخاطبان حوزه ورزش و سلامت، معرفی تجهیزات پیشرفته ورزشی و ارائه دستآوردهای علمی در این حوزه برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین،« محمدرضا حقیقی» ادامه داد: فرصت سازی برای حوزه های تابعه وزارت ورزش و جوانان در تجهیز، شناسایی و تامین تجهیزات ورزشی، معرفی ظرفیت ها و فرصت های باشگاه داری همراه با فعالیت های فرهنگی مرتبط در سال اقتصاد و فرهنگ و ظرفیت سازی و توسعه اهداف وزارت بهداشت و درمان برای تحقق شعار بهداشتی امسال با عنوان ˈ یک عمر سلامت با خود مراقبتیˈ از اهداف مهم این نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: آشنایی با کاربردهای ورزش در سلامت تن و روان، آشنایی خانواده ها با آکادمی ها و کلاس های ورزشی از دیگر اهداف مهم برپایی این نمایشگاه است.

حقیقی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در روزهای 29 خرداد الی سوم تیرماه برگزار می شود و برای دستیابی مناسب تر به اهداف تعیین شده، سمینارها و کارگاه های آموزشی در زمان برپایی این نمایشگاه برپا می شود.

کلیه سازمان ها، فدراسیون های ورزشی و تولیدکنندگان تجهیرات ورزشی می توانند برای شرکت و حضور در این نمایشگاه با تلفن های 88418131-021 ، 4453323-0764 و نمابر 89314833-021 و یا به نشانی اینترنتی www.sportkish.ir تماس حاصل کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: