کد خبر: ۲۱۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۷ - 2019January 07
بیماری کلیه، تهدیدکننده زندگی است و باید کاری کرد که آن‌ها را پاکیزه کنیم البته قرار نیست جارو برداریم و آن را تمیز کنیم؛ بلکه ۹پاک‌کننده وجود دارند که می‌توانند در سالم نگه‌داشتن کلیه به ما کمک کنند که در زیر آن‌ها را مرور می‌کنیم
شفا آنلاین>سلامت>آیا می‌دانستید کلیه‌های شما مسئول حذف مواد زاید از بدن شما هستند؟
اگر فشارخون بالا، دیابت یا سخت شدن سرخرگ داشته باشید، ممکن است به بیماری کلیوی<kidney disease> مبتلا شوید بنابراین باید کاری کنید که جلوی وقوع و توسعه این بیماری گرفته شود.

به گزارش شفا آنلاین:بیماری کلیه، تهدیدکننده زندگی است و باید کاری کرد که آن‌ها را پاکیزه کنیم البته قرار نیست جارو برداریم و آن را تمیز کنیم؛ بلکه ۹پاک‌کننده وجود دارند که می‌توانند در سالم نگه‌داشتن کلیه به ما کمک کنند که در زیر آن‌ها را مرور می‌کنیم.

خوردن برگ سبزی های  حاوی ویتامین های
C  ، K و فیبر ضمن این که فشارخون را پایین می آورد، قند خود را نیز متعادل می‌کند. برگ ترب و خُرفه نیز کارساز است و کلیه را تصفیه می کند.
آب زغال‌اخته می‌تواند دوای طبیعی خوبی برای کلیه‌ها باشد. ضمن این که عفونت ادراری را در بدن می‌کشد،  سنگ کلیه از نوع اگزالات را از بین می‌برد و البته بهتر است این میوه را بدون افزودنی و به‌صورت خالص مصرف کنید.
زردچوبه به دلیل داشتن کورکومین ضدالتهاب و برای کلیه و نابودی سنگ‌های کلیه مفید است. آن را به غذای روزانه خود بیفزایید.
سیب پر از فیبر است و سم را جذب می‌کند. همچنین التهاب را کم می کند و برای دستگاه گوارش مفید است. برخی مردم می‌گویند روزی یک سیب بخور و دکتر نرو!
سیر را وارد رژیم غذایی خود کنید تا سموم و التهابات را در بدن مدیریت کند.سیر آلیسین و خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی‌ دارد.
برگ‌های گل قاصدک حاوی فلاونوئید است و کلیه‌ها را پاک می‌کند. آن را به‌صورت دم‌نوش بخورید تا فشارخون را نیز پایین بیاورد.
روغن‌زیتون مزایای زیادی دارد اما برای کلیه‌ها نیز مفید تشخیص داده‌شده و ضمن کاهش کلسترول، درد سنگ کلیه را کم می کند و ضدالتهاب است.
 آب‌لیموی طبیعی نه ‌تنها کلیه‌ها را تمیز می‌کند بلکه ایجاد سنگ را نیز در کلیه متوقف می‌کند.
زنجبیل را به‌صورت پودر یا ادویه به کار ببرید چون ضمن این که ضد تهوع است، اشتها را افزایش می دهد و به کاهش التهاب کمک می‌کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: