کد خبر: ۲۱۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 19
با اجرایی طرح تحول سلامت، بیمارستان های دولتی نیز در خارج از استانها نیز فعال تر شده‌اند و این مسئله راهبرد مناسبی درتوسعه خدمات درمانی در حوزه سلامت تلقی شود واین در حالی است که پس از اجرایی طرح تحول سلامت بیمارستانهای دولتی از نظر تجهیزات وامکانات نیز هدفمندتر حرکت کردند
شفا آنلاین>سلامت> علی بختیار  درباره  وضعیت بیمارستان‌های خصوصی در خدمات رسانی درمانی درکشور،گفت: نرخ تعرفه‌های بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان از جمله بیمارستان‌ها  ومراکز درمانی نباید به سمتی  حرکت کندکه حوزه سلامت از وظایف اصلی اش که همان درمان است، فاصله بگیرد بلکه باید نرخ و تعرفه خدمات رسانی درمانی<Health service> در بیمارستانهای خصوصی برطبق  تورم حاکم براقتصادکشور تعیین شود.

به گزارش شفا آنلاین: فقدان مدیرت کارآمد مانع خدمات رسانی کارآمد در برخی از بیمارستان‌های دولتی

 نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم خدمات رسانی بهینه در برخی از بیمارستان‌های دولتی نتیجه عدم فقدان مدیریت کارآمداست زیرا منابع مورد نیاز درطرح تحول سلامت اختصاص یافته است بنابراین میبایست، خدمات درمانی نیز همسو با اعتبارات فوق به بیماران ارائه شود تا بیماران از وضعیت خدمات رسانی در بیمارستان‌های دولتی رضایت کافی را داشته باشند.

 بختیار افزود: با اجرایی طرح تحول سلامت، بیمارستان های دولتی نیز در خارج از استانها نیز فعال تر شده‌اند و این مسئله راهبرد مناسبی درتوسعه خدمات درمانی در حوزه سلامت تلقی شود واین در حالی است که پس از اجرایی طرح تحول سلامت بیمارستانهای دولتی از نظر تجهیزات وامکانات نیز هدفمندتر حرکت کردند.

 بختیارافزود:  مدیرت کارآمد در بیمارستانهای دولتی، منابع مالی در حوزه سلامت را به طریق ماهرانه تخصیص دهد تا منابع در  حوزه سلامت در راستای خدمات رسانی به بیماران به نحوه شایانی تزریق شود.

 کسب سودهای متعارف برای سهام داران بیمارستان‌های خصوصی ممانعتی ندارد

 وی ادامه داد:کسب سودهای متعارف برای سهام داران بیمارستانهای خصوصی با ممانعتی همراه نیست اما اخذ مبالغ کلان از بیماران بر خلاف اهداف اساسی درحوزه بهداشت ودرمان است.

بیمارستان خصوصی تجارت خانه نیست

 عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بیمارستان خصوصی تجارت خانه نیست یادآورشد: تعرفه خدمات بیمارستان‌های خصوصی همسو با جیب اقتصادی مردم تعیین شود./خانه ملت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: