کد خبر: ۲۱۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 15
داروها با برند خارجی و وارداتی درصد کمی از بازار دارویی کشور را در اختیار دارند؛ بنابراین افزایش قیمت مطرح شده واقعیت ندارد
شفاآنلاین>سلامت> سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: بخش عمده داروهای بیماران مبتلا به ام اس (مولتیپل اسکلروزیس) تولید داخل است و قیمت این داروها افزایش نداشته است.

به گزارش شفاآنلاین، کیانوش جهانپور با اشاره به برخی ادعاهای اخیر، مبنی بر افزایش قیمت داروهای بیماران ام اس و عدم حمایت دولت و مسئولان از این بیماران با تکذیب موارد مطرح شده، افزود: داروهای این بیماران<patients> بیشتر تولید داخل و تحت پوشش بیمه های پایه است.

وی تاکید کرد: داروها با برند خارجی و وارداتی درصد کمی از بازار دارویی کشور را در اختیار دارند؛ بنابراین افزایش قیمت مطرح شده واقعیت ندارد.

بیماری اِم‌اِس یا تصلب بافت چندگانه که با نام اختصاری MS شناخته می‌شود، یک بیماری التهابی است که در آن غلاف‌های میلین سلول‌های عصبی در مغز و نخاع آسیب می‌بینند. این آسیب‌دیدگی می‌تواند در توانایی بخش‌هایی از سیستم عصبی<Nervous> که مسئول ارتباط هستند، اختلال ایجاد کند و باعث به وجود آمدن علایم و نشانه‌های زیاد جسمی شود.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: