کد خبر: ۲۱۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - 2018November 24
شب گذشته در یک حادثه رانندگی در محور سنندج – کامیاران سه نفر جان باختند و یک نفر نیز مصدوم شد که یکی از آنان متاسفانه هنرمند کارتونیست و کاریکاتوریست جوان سنندجی امیر سهیلی بود
شفاآنلاین> اجتماعی>  امیر سهیلی هنرمند نام آشنای عرصه کارتون و کاریکاتور شب گذشته بر اثر سانحه دلخراش تصادف رانندگی در محور سنندج – کامیاران دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شفاآنلاین، شب گذشته در یک حادثه رانندگی در محور سنندج – کامیاران سه نفر جان باختند و یک نفر نیز مصدوم شد که یکی از آنان متاسفانه هنرمند کارتونیست و کاریکاتوریست جوان سنندجی امیر سهیل بود که به عنوان رئیس انجمن کارتون و کاریکاتور استان کردستان فعالیت می کرد.

گفتنی است امیر سهیلی متولد ۱۳۶۲ در شهر سنندج و فارغ التحصیل کارشناسی شیمی کاربردی بود و وی فعالیت حرفه ‌ای خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرد.

آثار وی علاوه بر راهیابی به نمایشگاه ‌ها، ده ‌ها جشنواره داخلی و خارجی معتبر، برگزیده جشنواره گنبدهای فیروزه ‌ای اصفهان در سال ۱۳۹۴، راهیابی به پنج اثر منتخب جشنواره cipe آمریکا ۱۳۹۲ و برگزیده جشنواره منطقه ‌ایی کارتون غرب کشور ۱۳۹۱ است.

سهیلی علاوه بر این دبیر اجرایی جشنواره سراسری کارتون سبک زندگی ایرانی در سال ۱۳۹۲ بود و به عنوان کارتونیست مطبوعاتی چند نشریه محلی در استان کردستان فعالیت می کرد.

لازم به ذکر است قرار است پیکر نامبرده پس از انجام کارهای مربوطه در قطعه هنرمندان بهشت محمدی شهر سنندج به خاک سپرده شود.

 این ضایعه دردناک را به خانواده وی و همچنین جامعه رسانه ای و هنری استان کردستان تسلیت عرض می نماییم. مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: