کد خبر: ۲۱۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - 2018November 23
رییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از ویزیت رایگان حدود هفتصد بیمار در طرح یکروزه بیماران روستای کهنو(دامن) و اطراف به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمد مهران  امینی فردرییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی ایرانشهر در این خصوص اظهار داشت:در راستای ویزیت و درمان روستاییان نیازمند و قشر مستضعف و با همکاری مشترک دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و سپاه پاسداران شهرستان ایرانشهر و حسب وظیفه ذاتی و جهادی خود در راستای خدمت به مردم محروم و‌کم دسترس برای چندمین بار  به ارائه خدمات درمانی در سطح دانشکده پرداخته شد.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر افزود: این طرح‌به‌صورت داوطلبانه و با همکاری و مشارکت پزشکان و متخصصان دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر انجام انجام شد و در این برنامه خدمات رایگان پزشکی به بیماران بی‌بضاعت مراجعه کننده ارائه گردید‌ و تا حد امکان دارو و نیازهای درمانی بیماران خاص نیز تأمین گردید.



رییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله ویزیت و مداوای بیماران، سونوگرافی،خدمات غربالگری دیابت و فشارخون،خدمات بهداشت دهان و دندان،مادران باردار و بیماریهای پوستی با حضور متخصص اطفال،دندانپزشک،متخصص داخلی و متخصص زنان و زایمان و متخصص پوست و رادیولوژیست بعنوان مهم‌ترین برنامه‌های این طرح یک‌روزه یاد کرد.

دکتر امینی فرد در پایان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه بسیج جامعه پزشکی دانشکده اعلام کرد:در طرح ویزیت رایگان روز جاری حدود هفتصد بیمار ویزیت و از خدمات بهداشتی درمانی دریافت نمودند و کلیه مادران باردار مراجعه کننده از خدمات تخصصی زنان و زایمان و سونوگرافی بهره مند شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: