کد خبر: ۲۱۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 20
در هفته حمایت دیدار و اهداء گل به بیماران و پرستاران بخش های مختلف دیالیز استان و نشست صمیمی با خانواده بیماران دیالیزی و پیوندی از برنامه هایی است که در هفته حمایت انجام خواهد شد
شفاآنلاین>سلامت>در هفته حمایت ازبیماران کلیوی به منظورتسهیل در خدمات دهی به بیماران جلساتی با فرماندگان نیروهای نظامی و انتظامی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ، شعیب عباسی مدیرانجمن، در رابطه با برنامه های این انجمن  درهفته حمایت از بیماران کلیوی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته حمایت از بیماران کلیوی<Kidney patients> در 23 تا 30 آبان ، این انجمن در نظر دارد ضمن دیداربا نماینده ولی فقیه امام جمعه و استاندار بوشهر و تعامل با مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان گام هایی را جهت بهبود وضعیت درمانی بیماران کلیوی بردارد.

وی ادامه داد: از آنجا که خدمت رسانی به بیماران کلیوی ، نیازمند همکاری تمامی ارگان ها است این انجمن با فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی جلساتی را برگزار خواهد کرد و در خصوص چگونگی فعالیت های انجمن و خدمات دهی به بیماران کلیوی توضیحاتی را ارائه خواهد داد.

وی در زمینه فعالیت های آموزشی استان بوشهر نیز تصریح کرد: به منظور آشنایی دانش آموزان با بیماری های کلیوی و آموزش روش های پیشگیری نیز، با حضور در مدارس به معرفی انجمن حمایت از بیماران کلیوی به دانش آموزان خواهد پرداخت.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر افزود: علاوه بر این موارد در هفته حمایت<Protection> دیدار و اهداء گل به بیماران و پرستاران بخش های مختلف دیالیز استان و نشست صمیمی با خانواده بیماران دیالیزی و پیوندی از برنامه هایی است که در هفته حمایت انجام خواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: