کد خبر: ۲۱۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 20
فرهنگ سازی در حوزه سلامت یکی از مهمترین موضوعات است و هیچ موضوعی بدون فرهنگ سازی در جامعه ارتقا پیدا نمی‌کند
شفاآنلاین> اجتماعی>  استایازی گفت: امسال سند فرهنگ سلامت در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

به گزارش شفاآنلاین: هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت عصر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره «شعر سلامت نبض واژه ها» در که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد اظهار کرد: فرهنگ سازی در حوزه سلامت یکی از مهمترین موضوعات است و هیچ موضوعی بدون فرهنگ سازی در جامعه ارتقا پیدا نمی‌کند.

وی ادامه داد: جامعه پزشکی به حوزه ادبیات و شعر علاقه‌مند است و همین دلیل این جشنواره استمرار پیدا کرده است و در آینده این جشنواره در حوزه ادبیات نویسی و فیلم نامه نویسی در راستای تبدیل آثار به فیلم  راه اندازی می‌شود.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت با بیان اینکه امسال اولین جشنواره ادبیات در حوزه سلامت برگزار می‌شود گفت:  ادبیات حوزه سلامت به راحتی می‌تواند جایگاه خود را در جامعه پیدا کند و  معتقدم که ادبیات و فرهنگ در میان مردم تاثیر گذاری بالایی دارند.

همکاری دستگاه های اجرایی کشور برای کمک به ارتقای سلامت مردم

وی با اشاره به  اینکه مسائل حوزه سلامت با مشارکت هرچه بیشتر مردم و دستکاه‌های اجرایی بر طرف می‌شود، اظهار کرد: 25 درصد مسائل حوزه سلامت در دست وزارت بهداشت و بقیه مربوط به مردم و سایر دستگاه‌ها است و امسال خوشبختانه برای اولین بار شورای عالی انقلاب فرهنگی سند فرهنگ سلامت  را به تصویب رسانده است و امیدوارم تمام دستگاه‌های فرهنگی مشارکت بیشتری در حوزه سلامت داشته باشند تا ما از ظرفیت آنها به نفع مردم استفاده کنیم.

ایازی  با اشاره به آثار ارسال شده به این جشنواره گفت: در اولین دوره جشنواره شعر سلامت نبض واژه ها 2 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شده و امسال این تعداد دوبرابر شده است و 4 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی یادآوری کرد: امیدوارم گروه‌های مختلف جذب این جشنواره شوند تا شاهد تحول در شعر سلامت باشیم. yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: