کد خبر: ۲۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 04
شفا آنلاین-معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از اعطای بسته‌های فرهنگی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، منصور اعتصامی در نشست خبری روز یکشنبه افزود: یکی از وظایف فرهنگی ما برنامه‌های راهبردی و ساختار معاونت فرهنگی است که باید چه ضرورت‌هایی را مدنظر قرار دهیم. افرادیکه حقوق کارگران را مد نظر نمی‌گیرند باید مورد بررسی قرار گیرند و با فرهنگ‌سازی مناسب، قوانین مورد نظر تأمین اجتماعی را رعایت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بودجه معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی برای سال 93 میزان 20 میلیارد تومان براورد شده است، گفت: در این سال ارتقاء سطح فرهنگ بیمه و تامین اجتماعی را مد نظر داریم که در کنار آن به تولید مستندات، انیمیشن و الگوسازی‌های مربوط به این حوزه مورد بررسی و اجرا قرار می‌گیرد.

وی  گفت: با توجه به اینکه اقشار تحت پوشش این سازمان از اقشار ضعیف جامعه هستند در نظر گرفته‌ایم که سبد کالای فرهنگی در اختیار این افراد قرار بگیرد.در این بسته‌های فرهنگی حداقل امکانات حوزه وزارت ارشاد را در نظر گرفته‌ایم تا در اختیار مستمری‌بگیران قرار دهیم و آنها نیز با تخفیف ویژه‌ای بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی درباره ارائه بسته‌های آموزشی به کارمندان شعبات این سازمان اشاره کرد و گفت: بسته‌های آموزشی در سال 93 برای ارتقاء سطوح فرهنگی و نوع نگاه کارکنان به مستمری بگیران تدوین شده است و در سال جاری در اختیار پرسنل قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است همایش تکریم از کارفرمایان کارآفرین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد، فرهنگ، مدیریت جهادی با عزم ملی در روز 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود در این همایش از 99 کارفرما که 90 نفر آنها آقایان و 9 نفر آنها بانوان هستند تکریم می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: