کد خبر: ۲۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 01
شفا آنلاین:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر دو روزه خود به استان قم، پس از بازدید از مراکز درمانی، وارد مجموعه دهکده سلامتی مرکز بهداشت قم شد و از نزدیک ضمن گفت و گو با کارکنان و مربیان این مرکز، با نحوه خدمات دهی این مجموعه آشنا شد.
به گزارش شفا آنلاین، و به نقل از وب دا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر دو روزه خود به استان قم، پس از بازدید از مراکز درمانی، وارد مجموعه دهکده سلامتی مرکز بهداشت قم شد و از نزدیک ضمن گفت و گو با کارکنان و مربیان این مرکز، با نحوه خدمات دهی این مجموعه آشنا شد.

دکتر سید حسن هاشمی همچنین با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه و مدیران دانشگاه علوم پزشکی قم از توجه ویژه دولت تدبیر و امید نسبت به حل معضلات بخش سلامت در کشور خبر داد.

وی سال 1393 را سالی پرتلاش برای فعالان و خدمت‌گذاران عرصه سلامت در کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به انتظارات بالایی که در بین مردم نسبت به ما بوجود آمده است، باید تمامی همت خود را برای خدمت به مردم به کار بندیم.

دکتر هاشمی در ادامه یادآور شد: خوشبختانه با ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب شاهد تعیین تکلیف برای رفع اختلافات وزارت بهداشت با سایر دستگاه‌ها چون بیمه تامین اجتماعی هستیم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: یکی از بی‌سابقه‌ترین کارها پس از انقلاب اسلامی آن بوده است که رئیس جمهوری بحث سلامت را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری دولت خود معرفی کرده است.

دکتر هاشمی حمایت‌های ویژه دکتر روحانی از حوزه بهداشت و درمان را مایه دلگرمی او و همکارانش ذکر کرد و گفت: شهر قم با وجود نزدیک به یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت، هم چنین زائرانی میلیونی از ایران و سایر نقاط جهان نیاز به توجه ویژه در بحث بهداشت و درمان دارد.

وی در خاتمه تاکید کرد: آبروی جمهوری اسلامی در توجه ویژه به شهر قم است و این شهر باید دارای مراکز مجهز پزشکی و تخت های درمان پرتعداد باشد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: