کد خبر: ۲۱۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 15
مصرف مواد غذایی همچون عسل، گندم، سبزیجات، برگه زردآلو، لیموشیرین و روزانه 7 لیوان آب باعث سلامت کلیه می شود
شفاآنلاین>سلامت>در بسیاری از موارد برای درمان بیماری‌های کلیوی احتیاجی به داروهای شیمیایی نیست و با دمنوش‌های گیاهی می‌توان آنها را درمان کرد.

به گزارش شفاآنلاین: حیدر کوثری پژوهشگر طب سنتی؛ با بیان اینکه یکی از مهم ترین دستگاه های گوارش بدن کلیه است، گفت: از مهمترین علایم بیماری کلیوی عفونت<Infection> و تشکیل سنگ در این عضو حیاتی بدن است.
 
این پژوهشگر طب سنتی تکرر و سوزش ادرار را یکی دیگر از نشانه های بیماری کلیوی خواند و اظهار داشت: کلیه ها هر یک ساعت 40 لیتر خون را تصفیه می کنند.
 
وی با بیان اینکه جداسازی مواد مفید و مضر از وظایف این دستگاه گوارشی است، تاکید کرد: مصرف مواد غذایی شور، تند، ترش، چرب و سرخ کردنی، نوشابه، پیتزا، ساندویچ و شیرینی‌جات کلیه‌ها را تحریک می کند.

 
کوثری با بیان اینکه میوه زغال اخته کلیه ها<kidneys>را ضدعفونی می کند، افزود: آنزیم موجود در آناناس باعث بهبود التهاب کلیه ها می شود.
 
به گفته وی، مبتلایان به نارسایی کلیوی می‌توانند با انجام نرمش های روزانه، استفاده از پتوی ضخیم و نوشیدنی های گرم بیماری خود را کاهش دهند.
 
به گفته این پژوهشگر طب سنتی، مصرف مواد غذایی همچون عسل، گندم، سبزیجات، برگه زردآلو، لیموشیرین و روزانه 7 لیوان آب باعث سلامت کلیه می شود.
 
وی درباره گرم نگه داشتن کلیه ها در فصل سرد زمستان گفت: مصرف آب یخ و در معرض قرار گرفتن باد سرد بیماری‌های کلیوی را تشدید می‌کند.
 
وی بیان کرد: بیماری کلیوی در زنان روستایی که کمر خود را با چادر می بندند و گرم نگه می دارند نسبت به سایر زنان کمتر است.
 
این پژوهشگر طب سنتی با بیان اینکه یکی از مهمترین بیماری‌های کلیه کم خونی است، تاکید کرد: مصرف دمنوش بابونه و دارچین در فصل سرد زمستان باعث گرم شدن و بهبود کلیه ها می شود.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: