کد خبر: ۲۱۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 11
این تحقیق که از سوی یک موسسه خیریه حمایت از کودکان انجام شده است همچنین نشان می‌دهد که بسیاری از دختران بر این باور هستند که اذیت و آزار خیابانی بخشی از فرایند «بزرگ شدن» آن‌ها است
شفاآنلاین> اجتماعی> نتیجه یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که بیش از یک سوم دختران در انگلیس در حالی که در اماکن عمومی پوشش دانش آموزی به تن داشته اند مورد اذیت و آزار جنسی<Sexual harassment> قرار گرفته اند.

 به گزارش شفاآنلاین: نتیجه یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که بیش از یک سوم دختران در انگلیس در حالی که در اماکن عمومی پوشش دانش آموزی به تن داشته اند مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته اند.

این در حالی است که دو سوم دختران انگلیسی نیز اعلام کرده اند که پیش از این توجه ناخواسته جنسی نسبت به خود را در اماکن عمومی< Public places > تجربه کرده اند. این تحقیق که از سوی یک موسسه خیریه حمایت از کودکان (Plan International UK) انجام شده است همچنین نشان می‌دهد که بسیاری از دختران بر این باور هستند که اذیت و آزار خیابانی بخشی از فرایند «بزرگ شدن» آن‌ها است.

بررسی‌های این موسسه نشان می‌دهد که از هر هشت دختر انگلیسی یک نفر هنگامی که برای اولین بار از نظر جنسی مورد توجه قرار گرفته ۱۲ سال یا کمتر از آن داشته است.نتیجه این تحقیق حاکی است که یکی از هر هفت دختر دانش آموز در انگلیس تاکنون در خیابان مورد تعقیب نیز قرار گرفته است.در بررسی‌های این موسسه خیریه با ۱۰۰۴ دختر ۱۴ تا ۲۱ ساله انگلیسی مصاحبه شده است. این موسسه گزارشی در مورد تاثیر اذیت و آزار جنسی بر زنان و دختران انگلیسی منتشر کرده است. میزان
 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: