کد خبر: ۲۰۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - 2018September 27
سال گذشته ۲۴ میلیون دلار محصولات و ملزومات پزشکی تولید داخل از گمرک ایران خارج و به کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی صادرشده است
شفا آنلاین>سلامت>نایب رییس و دبیراتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران با بیان اینکه محصولات و ملزومات پزشکی ساخت ایران عمدتا به ۵۰ کشور دنیا صادر می‌شود، گفت: شرکت در هشتمین دوره نمایشگاه عمان هلث با هدف ارائه توانمندی های جمهوری اسلامی در زمینه تولید محصولات و ملزومات پزشک<medical> است.

به گزارش شفا آنلاین:  مهندس محمدرضا کمپانی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان الکترونیک برتر و نایب رییس و دبیراتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران با بیان اینکه ۱۴ شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی از ایران در هشتمین دوره نمایشگاه عمان هلث عمان حضور دارند، افزود: شرکت در این نمایشگاه با هدف ارائه توانمندی‌های جمهوری اسلامی در زمینه تولیدات تجهیزات پزشکی است که در ۱۰ سال گذشته توانسته پیشرفت های بسیار زیادی را در این زمینه کسب کرده و به بازارهای جهانی راه یابد.

وی با اشاره به اینکه عمدتا کالاهایی که در زمینه تجهیزات پزشکی تولید می شود به ۵۰ کشور دنیا صادر می شود، اظهار کرد: سال گذشته ۲۴ میلیون دلار محصولات و ملزومات پزشکی تولید داخل از گمرک ایران خارج و به کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی صادرشده است.

کمپانی افزود: نمایشگاه عمان هلث، فرصتی برای ارائه و نشان دادن توانمندی های شرکت‌های تولید کننده است تا بتوانند مخاطبین خاص خود را جذب کنند. یکی از اهداف اصلی ما برای شرکت در این نمایشگاه، پیدا کردن یک کمپانی است تا بتواند سرمایه گذاری از جهت نیروی انسانی، فضا و بازاریابی را در آنجا انجام دهد و تولیدکنندگان ایرانی با انتقال تکنولوژی و ارسال اجزا و قطعات تجهیزات پزشکی<Medical Equipment> به کشورعمان، محصولات خود را با ساخت عمان تولید و وارد بازار کنند.

نایب رییس و دبیر اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، گفت: اگر بتوانیم محصولات خود را با برند ساخت عمان ارائه دهیم، طبیعتا بیشتر سفارشات و خریدها به سمت این کالاها خواهد رسید. همچنین بازاری برای صادرات کشورهای آفریقایی و اروپایی و نیز برخی کشورهایی که روابط خوب اقتصادی داریم خواهد بود که این امر می تواند بزرگترین دستاورد در جهت افزایش صادرات تجهیزات پزشکی باشد.

مهندس کمپانی گفت: شرکت پوینده گان راه سعادت، شرکت پویندگان پردیس، ایرانیان و همگام از جمله شرکت هایی هستند که در نمایشگاه ایران هلث عمان حضور دارند.

وی با تاکید براینکه همه تولیدکنندگان محصولات و ملزومات پزشکی در بازار جهانی به دنبال صادرات هستند، بیان کرد: تولید محصولات پزشکی با ساخت عمان علاوه برافزایش صادرات منجر به افزایش تولید می شود و با توجه به بازخوردهایی که از شرکت های خارجی می گیریم می توانیم کیفیت محصولات را ارتقاء و قیمت تمام شده محصولات تولیدی را نیز کاهش دهیم.

 گفتنی است، هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات پزشکی عمان هلث  در مسقط پایتخت عمان با هدف افزایش ۱۰ برابری صادرات تجهیزات پزشکی در حال برگزاری است.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: