کد خبر: ۲۰۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - 2018September 27
زنجبیل را همه با خواص منحصر به فردش می‌شناسند. زنجبیل فقط برای طعم دادن به غذا و نوشیدنی کاربرد ندارد. این یک ماده غذایی فوق‌العاده است که هم کارکردهای درمانی و سلامتی دارد و هم برای زیبایی مو و پوست مفید است
شفا آنلاین>سلامت>زنجبیل را همه با خواص منحصر به فردش می‌شناسند. زنجبیل فقط برای طعم دادن به غذا و نوشیدنی کاربرد ندارد. این یک ماده غذایی فوق‌العاده است که هم کارکردهای درمانی و سلامتی دارد و هم برای زیبایی مو و پوست مفید است.

به گزارش شفا آنلاین: زنجبیل را همه با خواص منحصر به فردش می‌شناسند. زنجبیل فقط برای طعم دادن به غذا و نوشیدنی کاربرد ندارد. این یک ماده غذایی فوق‌العاده است که هم کارکردهای درمانی و سلامتی دارد و هم برای زیبایی مو و پوست مفید است.

زنجبیل حاوی بیش از ۴۰ نوع آنتی اکسیدان است که برای مبارزه با پیری زودرس پوست<Skin> بسیار مفید است. زنجبیل برای خارج کردن سموم از پوست کاربرد دارد و در عین حال با افزایش جریان خون باعث شادابی و زیبایی چهره می‌شود. زنجبیل همچنین یک مبارز علیه رادیکال‌های آزاد است که باعث تیرگی، چین و چروک و لکه‌های پوستی می‌شوند.

اگر از آکنه خسته شده‌اید

آیا از جوش‌های التهابی و جای جوش‌ها روی صورت‌تان کلافه شده‌اید؟ به جای استفاده از کرم‌های گران‌قیمت ضد آکنه از زنجبیل<Ginger> استفاده کنید. زنجبیل را در وعده غذایی‌تان بگنجانید. زنجبیل برای کنترل هورمون‌ها و چربی پوست بسیار مفید است. روزانه کمی زنجبیل را در سالاد بریزید و یا با آن یک سس خانگی درست کنید. با مصرف مداوم زنجبیل باکتری‌هایی که عامل ایجاد آکنه هستند از بین می‌روند.

درمانی برای جای زخم‌ها

زنجبیل اثری جادویی برای کاهش اثر جای زخم‌ها دارد. زنجبیل جای زخم‌ها را روشن می‌کند، به ترمیم پوست کمک می‌کند و به پوست درخشندگی می‌دهد. علاوه بر مصرف روزانه زنجبیل می‌توانید در ماسک‌های خانگی کمی زنجبیل نیز اضافه کنید. مصرف زنجبیل تا حد زیادی اثر زخم‌ها را بویژه زخم‌های تازه را کاهش می‌دهد.


زنجبیل برای نرمی پوست

خواص آنتی اکسیدانی زنجبیل برای نرمی پوست هم مؤثر است. زنجبیل را با عسل و آب‌لیمو مخلوط کنید و روی پوست بمالید. این ماسک پوست شما را نرم و شفاف می‌کند. روزپلاس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: