کد خبر: ۲۰۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - 2018September 24
در هفته‌های اخیر گمرک همکاری‌های خوبی انجام داده است و بسیاری از اقلام تجهیزات پزشکی از گمرکات آزاد شده و در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد
شفاآنلاین> اجتماعی> ، قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه مراسم چهل و سومین سالروز تاسیس اورژانس کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر بیماران با آن مواجه هستند ماندن آنها در مراکز اورژانس است. 

به گزارش شفاآنلاین، وی افزود:خوشبختانه بیمار پس از مراجعه به بیمارستان در کمتر از 6 ساعت تعیین تکلیف می‌شوند اما به دلیل بالا بودن ضریب تخت‌های بیمارستانی برخی از آنها تا دو روز در اورژانس می‌مانند که امیدواریم با تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم این مشکل برطرف شود. 

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: با اجرای طرح تحول سلامت 2400  تخت اورژانس به بیمارستان‌ها افزوده شد اما همچنان با کمبود تخت‌های بیمارستانی مواجه هستیم. 

وی در پاسخ به پرسشی درخصوص اثرگذاری تحریم‌ها بر تجهیزات بیمارستانی اظهار داشت: طی روزهای اخیر در تهیه برخی از اقلام به صورت مقطعی مشکلاتی بوجود آمد که خوشبختانه این مشکلات رفع شده است و همچنین در قسمت دارو و تجهیزات اورژانس هیچ مشکلی وجود ندارد. 

جان‌بابایی گفت: در هفته‌های اخیر گمرک همکاری‌های خوبی انجام داده است و بسیاری از اقلام تجهیزات پزشکی از گمرکات آزاد شده و در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد. فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: