کد خبر: ۲۰۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 22
با حمایت نهادهای پشتیبان وزارت بهداشت در تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی، کمبودهای احتمالی و مشکلات مراکز درمانی مدیریت و مرتفع خواهد شد
شفاآنلاین>سلامت> سرپرست گروه نظارت بر تامین تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: تدابیر لازم برای مدیریت تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مراکز درمانی و پیشگیری از کمبودهای احتمالی اندیشیده شده است.

به گزارش شفاآنلاین، محمد مهدی علاءالدین با بیان اینکه برخی تمهیدات برای تقویت تولیدکنندگان در نظر گرفته شده و روان سازی واردات و تعمیق هماهنگی بین سازمانی با نهادهای مربوطه برای رفع مشکلات (Difficulties)در حال انجام است، افزود: با حمایت نهادهای پشتیبان وزارت بهداشت در تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی، کمبودهای احتمالی و مشکلات مراکز درمانی مدیریت و مرتفع خواهد شد.

وی، دعوت برای حضور آزاد شرکت ها و شفاف سازی آنها و همچنین فراخوان تامین کنندگان را راهکار دیگر  وزارت بهداشت برای تامین ملزومات پزشکی(medical) مورد نیاز مراکز درمانی عنوان کرد.

سرپرست گروه نظارت بر تامین تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: برای مدیریت تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی و پیشگیری از کمبودهای احتمالی، تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است و همه پتانسیل اداره کل تجهیزات پزشکی و دانشگاههای علوم پزشکی برای شرایط خاص در آینده بسیج خواهند شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: