کد خبر: ۲۰۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 19
سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران مراتب تأسف و انزجار شدید خود را از برخوردهای دون شأن و غیر اخلاقی با اعضای جامعه پزشکی به ویژه حوادث اخیر در استان بوشهر اعلام می‌دارد
شفا آنلاین>سلامت>در پی حوادث تلخ اخیر در استان بوشهر سازمان نظام پزشکی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شفا آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در این بیانیه آمده است:

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران مراتب تأسف و انزجار شدید خود را از برخوردهای دون شأن و غیر اخلاقی<Immoral> با اعضای جامعه پزشکی به ویژه حوادث<Accidents> اخیر در استان بوشهر اعلام می‌دارد.

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و نظام پزشکی‌های سراسر کشور به منظور حفظ آرامش عمومی، ضمن رصد دقیق و کامل کلیه وقایع و ارایه مساعدت‌های لازم به اعضای خود از جمیع مجاری قانونی، از سازمان‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی انتظار دارد تمامی تلاش خود را در جهت رسیدگی دقیق و عادلانه به وقایع اخیر به کار گیرند.

بدیهی است احقاق حقوق اتباع کشور و ایجاد محیطی امن برای نگهبانان سلامت جامعه، اعضای سازمان را به تداوم خدمت‌رسانی در مناطق مختلف کشور و به ویژه نواحی کمتر برخوردار تشویق و ترغیب خواهد نمود.


در پایان متذکر می‌گردد که سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، حمایت و صیانت از جان و روان و آبروی تمامی اعضای خود را همواره مدنظر دارد و برای بقاء و تداوم خدمات پزشکی برای آحاد مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: