کد خبر: ۲۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 24
شفا آنلاین- پیرزن خسته و تکیده از رنج روزگار، در حالیکه باید در آرامش به عبادت مشغول باشد تا روزهای عمرش را سپری کند، عصاکش دختر کور و علیل شده و سال های سال است که مشقت و رنج فرزندش را یکه و تنها به دوش می کشد.

کارهای خداوند هیچ گاه بی حکمت نیست، در هر گوشه و کنار این کره خاکی گاهی با جلوه ای از مخلوقات الهی که رو به رو شوی متحیر و حیران از کرده اش می شوی.

پیرزن تنهای ایلامی، بیش از 53 سال است از دختر معلول جسمی، حرکتی و نابینایش به تنهایی نگهداری می کند.

این مادر مهربان و دلسوز که «قدم الله دادی» نام دارد و به قول خودش بیش از 84 سال سن دارد، سال های سال است که نگهبان فرزند معلولش است.

وی نه تنها در روزهای سخت جنگ و آوارگی با به دوش کشیدن فرزندش او را در پناهگاه ها همراه خود می برد بلکه اکنون با وجود کهولت سن و ناتوانی همچنین عصا کش فرزند نابینایش نیز است.

این پیر زن همراه دخترش در خانه ای اجاره ای زندگی و با مستمری ماهانه بهزیستی گذران عمر می کند.

وی مشکلات مالی و نداشتن منزل مسکونی را از جمله مشکلات خود بر می شمارد و می گوید: تنها نگرانی ام دختر بیمارم است که اکنون به دلیل کهولت سن نمی توانم آن گونه که باید از او نگهداری کنم.

وی می افزاید: بسیار نگرانم که سرنوشت این دختر بینوا پس از مرگم چه خواهد شد، به همین علت آرزو دارم که خداوند عمر ما دو تا را با هم بگیرد.

این پیرزن فداکار از مسوولان استان خواست که به خانوارهایی که هیچ ممر درآمدی ندارند و باید از افراد معلول هم نگهداری کنند، توجه بیشتری داشته باشند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: