کد خبر: ۲۰۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 03
اساس و پایه این سامانه بر مبنای سه مورد کد ملی بیمه شده، کد نظام پزشکی پزشک تجویز کننده خدمات و کد خدمت سی تی اسکن و پزشکی هسته‌ای که براساس آخرین تعرفه‌های اعلام شده؛ طراحی شده است
شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل بیمه سلامت استان تهران از راه‌اندازی سامانه مکانیزه خدمات سی تی اسکن و پزشکی هسته‌ای در تهران خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر کوروش فرزین با اعلام این خبر گفت: از تاریخ ۱۵ شهریور ماه سال جاری تمامی موسسات تصویر برداری طرف قرارداد با این اداره کل باید نسخ مربوط به خدمات سی تی اسکن و پزشکی هسته‌ای خود را در سامانه تائید مکانیزه ثبت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران در ادامه افزود: پس از ثبت اطلاعات نسخ در سامانه مذکور، موسسات طرف قرارداد موظف به اخذ کد رهگیری از سامانه و درج آن در ظهر نسخ، همچنین چاپ رسید تایید نسخ و الصاق آن به نسخ در خواستی هستند.

فرزین همچنین تصریح کرد: نام کاربری موسسه شامل کد استان تهران (۲۳به شماره) به علاوه کد جدید ونیز رمز عبور که همان کد قدیم موسسه است در این سامانه قابلیت کارآیی دارد.

وی ادامه داد: اساس و پایه این سامانه بر مبنای سه مورد کد ملی بیمه شده، کد نظام پزشکی پزشک تجویز کننده خدمات و کد خدمت سی تی اسکن و پزشکی هسته‌ای<Tooth decay> که براساس آخرین تعرفه‌های اعلام شده؛ طراحی شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران در خصوص کارکرد با این سامانه توضیح داد: پس از ورود به سامانه در صورتی که دسترسی " تایید خدمت" برای نام کاربری شما فعال باشد،  فرم تایید خدمت نمایش داده می شود و راهنمای تایید خدمات سی تی اسکن و پزشکی هسته ای به صورت کامل در بالای صفحه، سمت راست با کلیک علامت» ظاهر می‌شود.

وی افزود: فرایند تایید مکانیزه خدمات سی تی اسکن و پزشکی هسته‌ای دقیقا مشابه فرایند تایید مکانیزه خدمات MRI است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران، فرزین در پایان گفت: موسساتی که مجاز به انجام خدمات MRI وسی تی اسکن هستند ازهمان نام کاربری و رمز عبور سامانه جهت تایید خدمت MRI استفاده کنند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: