کد خبر: ۲۰۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 02
ساعت 10:26 صبح امروز انفجار در یک منزل مسکونی در تهرانپارس، میدان رهبر، خیابان شهید رجایی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه‌ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند
شفا آنلاین>حوادث>سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: وقوع انفجار مهیب در یک ساختمان دو طبقه در تهرانپارس، علاوه بر آسیب دیدن چندین خانه و ۶ خودرو، یک کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش شفا آنلاین:سید جلال ملکی با اعلام خبر انفجار مرگبار<Deadly explosion> در تهرانپارس درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 10:26 صبح امروز انفجار در یک منزل مسکونی در تهرانپارس،  میدان رهبر، خیابان شهید رجایی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه‌ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان قدیمی دو طبقه به وسعت حدود 250 متر بود، در طبقه همکف آن کارگاه نجاری ایجاد شده و طبقه بالایی مسکونی بود.

وی تصریح کرد: در این ساختمان انفجار شدیدی رخ داده به حدی که تمام طبقه دوم (دیوارها و سقفهای منزل) تخریب شده، شیشه‌های چندین منزل در اطراف این ساختمان شکسته و حتی برخی از ستونها آسیب دیده و به سطح کوچه و خیابان ریخته بود.

وی با بیان اینکه بر اثر این حادثه به 6 دستگاه خودرو نیز آسیب رسید، خاطرنشان کرد: پنج نفر که در آن لحظه داخل منزل حضور داشتند، در زیر آوار محبوس شده که آتش‌نشانان به سرعت عملیات آواربرداری را آغاز کرده و موفق به خارج کردن این افراد شدند که چهار نفر از آنها (یک خانم و سه مرد) دچار آسیبهای شدیدی شده و خوشبختانه زنده بودند اما یکی از آنها (خانم حدوداً پنجاه ساله) بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته بود.

ملکی متذکر شد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است اما نشت گاز می‌تواند یکی از علتهایی این حادثه باشد، در نهایت در ساعت 12:45 عملیات پایان یافت و آتش‌نشانان محل حادثه را به عوامل انتظامی تحویل دادند.باشگاه خبرنگاران پویا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: