کد خبر: ۲۰۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 31
این بیمارستان که از دوهفته گذشته در دو فاز افتتاح شده است و تاکنون به هزار بیمار خدمات سرپایی و بستری با تعرفه دولتی ارائه داده است

شفا آنلاین>سلامت>رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک اعلام کرد: واحدی سيار مجهز به خدمات پارکلینکی از هفته آينده به مردم روستاهای قرچک خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

به گزارش شفا آنلاین: حمید جمالی رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک اعلام کرد: این بیمارستان که از دوهفته گذشته در دو فاز افتتاح شده است و تاکنون به هزار بیمار خدمات سرپایی و بستری با تعرفه دولتی ارائه داده است.

وی افزود: در حال حاضر فاز نخست این بیمارستان با 34 تخت فعال و دربخشهای اورژانس ، آزمایشگاه ، درمانگاه ، رادیولوژی و سونوگرافی است به بیماران خدمات درمانی ارایه می دهد. همچنین قرار است فاز دوم با 25 تخت شامل بخش‌های CCU ICUو NICU در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار گیرد .

به گفته رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک، در حال حاضر 45 پزشک متخصص، داخلی ،زنان و زایمان، اطفال، بیهوشی و ...در این بیمارستان به بیماران خدمات ارایه می دهند.

وی در خصوص واگذاری این بیمارستان از سوی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: براساس تبصره 19 ماده واحده قانون بودجه ، این مرکز از سوی دانشگاه شهید بهشتی از طریق مناقصه به صورت کاملا قانونی و  تحت نظر سازمان های نظارتی با بهترین مبلغ پیشنهادی بعنوان نخستین مرکز واگذار شد.

جمالی با اشاره به اینکه این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان هایی است که در کمترین زمان تجهیز شده گفت: به نظر می رسد ورود بخش خصوصی به نظام سلامت می تواند علاوه بر جلب رضایت بیماران از خدمات ارائه شده، در کاهش هزینه ها در بحث سلامت نیز تاثیر گذار باشد.فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: