کد خبر: ۱۹۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 14
کارآگاهان تهرانی موفق شدند دو تبهکار حرفه‌ای را که به بهانه مسافرکشی از طعمه‌های خود زورگیری می‌کردند، دستگیر کنند. پلیس از کسانی که از سوی این دو تبهکار مورد زورگیری قرار گرفته‌اند، می‌خواهد برای شکایت به اداره پنجم پلیس آگاهی مراجعه کنند.
شفا آنلاین>اجتماعی>کارآگاهان تهرانی موفق شدند دو تبهکار حرفه‌ای را که به بهانه مسافرکشی از طعمه‌های خود زورگیری می‌کردند، دستگیر کنند. پلیس از کسانی که از سوی این دو تبهکار مورد زورگیری قرار گرفته‌اند، می‌خواهد برای شکایت به اداره پنجم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

به گزارش شفا آنلاین:سه روز مانده به پایان سال گذشته، با مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 132 نبرد و طرح شکایت مبنی بر سرقت اموالش توسط سرنشینان خودروی سمند( که خودشان را به عنوان ماموران پلیس معرفی کرده بودند)، پرونده‌ای با موضوع سرقت تحت پوشش مامور تشکیل و برای رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت . مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ساعت چهار عصر در میدان آقانور برای رفتن به ترمینال خاوران سوار سمند سفیدرنگي با دو سرنشین شدم که در ادامه مسیر، آن‌ها خودشان را مامور مبارزه با موادمخدر معرفی کردند و قصد بازرسی بدنی مرا داشتند. از آن‌ها درخواست کارت شناسایی کردم اما مرا به باد کتک گرفتند و با سرقت کارت عابربانک و گرفتن رمز آن، مرا در اتوبان امام‌رضا(ع) پیاده کرده و به سرعت فراری شدند.

کارآگاهان اداره پنجم با بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای در زمینه سرقت به نام «مجید» 48 ساله شدند. بررسی سوابق مجید نشان داد که وی از سال 70 تاکنون بارها به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده است و در حال حاضر نیز در شهرستان ورامین سکونت دارد .

با شناسایی تصویر مجید از سوی مالباخته، کارآگاهان پس از شناسایی مخفیگاه متهم در شهرستان ورامین، او را دستگیر کردند. تحقیقات از مجید برای شناسایی همدست وی آغاز شد و او نیز که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، یکی از متهمان تحت تعقیب پلیس آگاهی به نام «میلاد» را معرفی کرد .

برابر سوابق، میلاد 28 ساله از اراذل و اوباش منطقه قرچک ورامین و مجرم متواری تحت تعقیب اداره پنجم پلیس آگاهی بود که پس از دستگیری گروهی از سارقان در اواخر سال 96 که با آن‌ها به شیوه سرقت تحت پوشش مامور و با انواع خودروهای سواری اقدام به سرقت می‌کرد، از محل سکونتش در شهرستان ورامین متواری شده و مدتی طولانی را بلامکان بوده است .

کارآگاهان اقدام به شناسایی مخفیگاه میلاد در شهرستان ورامین – منطقه محمدآباد کرده و با اطمینان از حضور وی، سرانجام موفق به دستگیری این متهم تحت تعقیب شدند . ماموران دریافتند كه مجید به عنوان کارگر در یک نمایشگاه فروش خودرو در شهرستان ورامین – منطقه زیباشهر مشغول به کار بوده و خودروهای فروشی را در زمان انجام سرقت از نمایشگاه تهیه و پس از انجام كار برای اینکه ردی از خود به جا نگذارد، ماشین‌ها را به نمایشگاه برمی‌گردانده است.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران گفت: با توجه به سوابق مجرمان در ارتکاب سرقت‌های مشابه، اعتراف صریح آن‌ها به ده‌ها سرقت تحت پوشش مامور با استفاده از انواع خودروهای سواری در مناطق مختلف شهر تهران و شهرری و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی آنان و همچنین سایر شاكيان و مالباختگان، هماهنگی لازم با بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران برای انتشار بدون پوشش تصاویر این دو متهم انجام شده است».قانون پلاس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: