کد خبر: ۲۰۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۷ - 2018July 09
این روزها فوتبال گل کوچک محلی برای خیلی ها نوستالژی است و کم تر نشانی از آن در کوچه پس کوچه های تهران و حومه دیده می شود؛ گل کوچکی که بسیاری از فوتبالیست های سرشناس دهه های ۵۰ و ۶۰ از دل آن به جامعه ورزش کشور معرفی شدند و افتخار آفریدند
شفاآنلاین>اجتماعی> دوره مسابقه فوتبال گل کوچک محلی که در غرب تهران برگزار شد، شرکت و جوایز تیم قهرمان را اهدا کرد. او با حضور در این مراسم محلی، درس معرفت داد.

به گزارش شفاآنلاین، این روزها فوتبال گل کوچک محلی برای خیلی ها نوستالژی است و کم تر نشانی از آن در کوچه پس کوچه های تهران و حومه دیده می شود؛ گل کوچکی که بسیاری از فوتبالیست های سرشناس دهه های ۵۰ و ۶۰ از دل آن به جامعه ورزش کشور معرفی شدند و افتخار آفریدند. کانون جوانان شهرک سرخ حصار شهرقدس اما از پنج سال پیش با هدف زنده نگه داشتن این ورزش خاطره انگیز و افزایش(Increase) شور و نشاط جوانان، اقدام به برگزاری مسابقه های فوتبال گل کوچک محلی با عنوان جام شهدای سرخ حصار کرده است.

پنجمین دوره این مسابقه ها با حضور 80 بازیکن نوجوان و جوان برگزار شد و اختتامیه آن، مهمانان ویژه ای داشت؛ بیژن طاهری مربی خوش نام تیم فوتبال استقلال تهران و بازیکن پیشین تیم ملی ایران، محسن ایران نژاد بازیکن پیشین تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و سپیدرود رشت، عباس تیموری مسوول روابط عمومی هیئت فوتبال استان تهران، داریوش آرمان رئیس انجمن بیماران کلیوی کشور و نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سرخ حصار، استاد منصورعلی سیاه منصوری مربی پیشین تیم های ملی پایه و مدرس بین المللی مربیان مدارس فوتبال، مهندس محمد پودینه رئیس هیئت فوتبال شهرستان قدس و مهندس حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس.

بیژن طاهری پس از اهدای جوایز تیم قهرمان و در حاشیه مراسم اختتامیه، در گفت و گو با خبرنگار شفاآنلاین، به پیشینه درخشان باشگاه فرهنگی، ورزشی سرخ حصار اشاره و خاطرنشان کرد: باشگاه مردمی سرخ حصار بیش از 40 سال قدمت دارد و زنده یاد استاد حسین فکری پدر فقید فوتبال ایران و همچنین استاد اکبر مالکی دروازه با و مربی پیشین تیم ملی فوتبال، سال ها و در کنار هم برای آموزش جوانان این دیار زحمت کشیده اند.

 مربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه استاد فکری و استاد مالکی همواره از باشگاه سرخ حصار به نیکی یاد می کردند، افزود: حضور در بین مردم خونگرم و ورزش دوست سرخ حصار ، یکی از بهترین روزهای زندگی ام را رقم زد. به مردم خوب سرخ حصار که بیش از چهار دهه با جان و دل از باشگاهشان حمایت کرده اند تبریک می گویم و امیدوارم روزی این باشگاه را در سطح اول فوتبال (Soccer)کشور ببینم.

تیم فوتبال سرخ حصار که از یک مجموعه ورزشی حرفه ای برخوردار است، هم اکنون در لیگ برتر فوتبال استان تهران، حضور دارد. فرشاد آرمان











نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: