کد خبر: ۲۰۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۷ - 2018July 09
بخشی از انرژی در دستگاه‌های دولتی مصرف می‌شود، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، میزان مصرف انرژی را در ادارات مختلف این شهرستان بررسی و رصد می‌کنیم
شفاآنلاین>اجتماعی> فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر لزوم کاهش مصرف برق در سطح شهرستان ری، از رصد مصرف برق در دستگاه‌های دولتی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین، هدایت‌الله جمالی‌پور گفت: بخشی از انرژی در دستگاه‌های دولتی مصرف (Consumption)می‌شود، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، میزان مصرف انرژی را در ادارات مختلف این شهرستان بررسی و رصد می‌کنیم.

وی افزود: تمامی مسئولان اجرایی شهرستان موظف هستند از اتلاف انرژی جلوگیری و با هرگونه اسراف و هدر رفت منابع دولتی و بیت‌المال خودداری کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره بر لزوم تکمیل پروژه‌های عمرانی گفت: احداث شهربازی در این شهرستان از طرح‌های اولویت‌دار عمرانی محسوب می‌شود که جانمایی آن باید توسط شهرداری انجام گیرد تا عملیات عمرانی آن آغاز شود.

فرماندار شهرستان ری ادامه داد: شهربازی از نیازهای مردم در اوقات فراغت است و با وجود معضلات اجتماعی در این منطقه، احداث یک شهربازی مجهز و استاندارد (Standard)ضروری است.

وی تاکید کرد: هم اکنون سرانه فضای سبز شهرری حدود ۱۹ متر مربع است که سعی می‌کنیم با همکاری شهرداری منطقه ۲۰، این سرانه را بیش از حد میانگین افزایش دهیم.

جمالی‌پور دکل‌های فشار قوی در شهرری را معضلی برای مردم حاشیه بیان کرد و گفت: مردم زیادی در زیر این دکل‌ها سکونت دارند که سلامتی آنها در خطر است و جانمایی درست این کابل‌های فشار قوی نیاز به کمک مجلس دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: