کد خبر: ۲۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - 2014April 13
شفا آنلاین-عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) بر ایجاد شبکه کار برای مشاغل خانگی در کشور با توجه به اعتمادی که جامعه نسبت به این نهاد دارد، تاکید کرد.
به گزارش شفا آنلاین، از کمیته امداد امام خمینی(ره)، «عبدالرضا مصری» با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ایجاد گفتمان مشترک در اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی یک نسخه دائمی است که افزایش تولید ملی، بهره وری، رفاه عمومی و عدالت اجتماعی را بدنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، ایجاد مقاومت در مقابل تهدیدات مستقیم و غیرمستقیم با تکیه بر ظرفیت های داخلی علمی، انسانی، طبیعی، جغرافیایی و مالی موجود در جامعه با رویکرد جهادی، همت جهادی و مدیریت جهادی است، افزود: از ابزار اساسی مدیریت جهادی، مردم محوری است.

مصری، به امنیت اقلام راهبردی و اساسی، کاهش وابستگی به نفت و جلوگیری از خام فروشی، اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از تجمل گرایی، ترویج چگونگی دستیابی به آرامش و تفاوت آن با آسایش در زندگی و ایجاد آرامش روانی برای جامعه، فساد ستیزی از طریق اصلاح سیستم ها، دانش محوری و ایجاد ارزش افزوده از این طریق اشاره کرد.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره)، اقتصاد مقاومتی را نسخه نجات بخش کشور در تمامی سال های پیش رو عنوان و بر ایجاد فرهنگ سازمانی و فرهنگ خانواده های مورد حمایت تاکید کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: