کد خبر: ۱۹۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 04
همه ما می‌دانیم که با رشد فرزندان در گذر سال‌ها هزینه‌های تحصیلی، ازدواج، مسکن آنها نیز افزایش و تأمین این مبالغ نیاز به پس اندازی از امروز دارد
شفاآنلاین>سلامت> با پرداخت ماهی ۳۰ هزار تومان کودکانتان را بیمه و از محل بیمه آنها وام دریافت کنید.

به گزارش شفاآنلاین، همه ما می‌دانیم که با رشد فرزندان در گذر سال‌ها هزینه‌های تحصیلی، ازدواج، مسکن آنها نیز افزایش و تأمین این مبالغ نیاز به پس اندازی از امروز دارد. از این رو خانواده‌های با تدبیر و آینده نگر با برنامه‌ریزی از همین امروز به فکر آینده کودکانشان هستند. آنها با اختصاص مبلغی ناچیزی از درآمد ماهیانه خود صندوق مالی ارزشمندی را برای فرزندان شان در آینده ایجاد می‌کنند. حال باید دید که چه نوع بیمه نامه هایی برای کودکان به صرفه تر است و این بیمه نامه‌ها چه مزیت هایی برای کودکان و خانواده هایشان دارد.

علیرضا کسرائیان در این خصوص گفت: تمام بیمه نامه هایی که دارای بخش ذخیره‌ای باشند و به صورت موازی بتوانند پوشش هایی مثل فوت، بیماری‌های(Diseases) خاص و یا حادثه را پوشش دهند؛ قطعاً بیمه مناسبی برای کودکان به حساب می‌روند.

وی افزود: این بیمه نامه‌ها باید به شکلی خریداری شوند که وقتی کودکان یا نوجوانان به سنی می‌رسند که احتیاج دارند از از این سرمایه‌های ذخیره شده بیمه نامه استفاده کنند به راحتی در دسترس شان قرار گیرد.

رئیس کل نظارت بر بیمه‌های زندگی بیمه ایران تأکید کرد: درحال‌حاضر شرکت‌های مختلف بیمه، بیمه نامه‌های مشابهی تحت عناوین متفاوت برای کودکان ارائه می‌کنند که همه این‌ها شرایط مشابهی را دارند و تنها ممکنه بخشی از پس اندازهایش با هم متفاوت باشد.

کسرائیان تصریح کرد: شرکت پاسارگاد بیمه نامه سرمایه گذاریش را تحت عنوان بیمه آتیه کودک به کودکان ارائه می‌دهد. بیمه ایران نیز دو بیمه "زندگی مان" و "بیمه نامه کودک و نوجوان" را مخصوص این قشر طراحی کرده است.

وی اضافه کرد: خانواده‌ها با پرداخت حداقل ماهی ۳۰ تومان می‌توانند کودکان و نوجوانان خود را از هرگونه سوانح آسیب و... بیمه (Insurance)و بعد از دو سال از محل ذخیره بیمه شان وام دریافت کنند.

 رئیس کل نظارت بر بیمه‌های زندگی بیمه ایران تشریح کرد: روش‌های پرداخت حق بیمه بنا بر توانایی خانواده‌ها متفاوت است و خانواده‌ها می‌توانند هر ماه یک بار، سه ماه یک بار، شش ماه یکبار و بعضاً سالی یکبار حق بیمه را پرداخت نمایند. از این رپ میزان وام که می‌توانند از این بیمه به آن دست یابند بنابر ارزش پس اندازی بیمه نامه متفاوت است؛ بدین معنا که هر چقدر میزان پرداختی و پس انداز بیشتر باشد، مبلغ وام نیز بیشتر است.

کسرائیان اظهار کرد: پوشش هایی بیمه‌ای که در این بیمه نامه‌ها برای کودکان استفاده می‌شود عبارتند از: ‌پوشش خطر فوت، حادثه، نقص عضو، هزینه‌های پزشکی برای کودک بیماری‌های خاص نظیر سرطان، فلج اطفال، التهابات مغزی. مزیت دیگر این بیمه نامه بخش پس اندازی است که هم در طول قرارداد می‌توان به عنوان وام استفاده کرد و هم در پایان به عنوان پس انداز طولانی مدت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیشتر شرکت‌های بیمه که بیمه نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهند بیمه کودک و نوجوان هم با عناوین متفاوت ارائه می‌دهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: