کد خبر: ۱۹۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳:۴۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 08
وسایل حمایتی زانو وکمکی درمان زانو درد همانند آرک ساپورت و وج که در قسمت داخلی یا خارجی پاشنه پا بر حسب معاینه کف پا و معاینه کل بدن تجویز می شود وجود دارد که باعث کاهش فشار وارد به زانو در قسمت اسیب دیده در ارتروز زانو می شوند انواع بریس زانو نیز موجود است . گاهی استفاده از عصا توصیه می شود.

شفا آنلاین>سلامت>ممکن است آموزش هایی برای تقویت عضلات جلوی ران (عضله چهارسر ران) یا عضلات پشت ران و زانو (عضلات همسترینگ) داده شود.ورزش های که بالانس و توازن را بهبود بخشند نیز برای درمان درد زانو مفید هستند. تمرین های زانو بر اساس مشکل بیمار توسط متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی طراحی می شوند و برای هر بیمار ممکن است متفاوت باشند.

درمان زانو درد با بریس


به گزارش  شفا آنلاین: وسایل حمایتی زانو وکمکی درمان زانو درد<Knee Pain> همانند آرک ساپورت و وج که در قسمت داخلی یا خارجی پاشنه پا بر حسب معاینه کف پا و معاینه کل بدن تجویز می شود وجود دارد که باعث کاهش فشار وارد به زانو در قسمت اسیب دیده در ارتروز زانو می شوند انواع بریس زانو نیز موجود است . گاهی استفاده از عصا توصیه می شود.

درمان زانو با تزریقات داخل مفصل زانو

تزریقات داروهای کورتونیر داخل مفصل زانو ممکن است توسط پزشک لازم تشخیص داده شود.

درمان زانو درد با پی آر پی

پی آر پی درمانی می تواند باعث کاهش و درمان زانو درد شود.

درمان زانو درد با جراحی

درمان جراحی زانو در صورتی انجام می شود که سایر درمان های دارویی وطب فیزیکی نتیجه مورد نظر را نداشته باشد. هر بیمار باید قبل از جراحی با یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی مشورت نماید.

درمان زانو درد با آرتروسکوپی زانو

درمان زانو درد به روش آرتروسکوپی با ایجاد برشی کوچک بوسیله ابزاری مجهز به فیبر اپتیک برای خارج کردن اجسام شناور داخل مفصل ترمیم غضروف و بازسازی رباط ها انجام می شود

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: