کد خبر: ۱۹۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 01
آژانس کار آلمان اعلام کرد شمار پناهندگان استخدام شده در این کشور نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است. این امر نشانگر آن است که نتایج جذب بیش از یک میلیون پناهنده در این کشور بهتر از آن بوده است که برخی انتظار داشتند
شفاآنلاین>اجتماعی> آمارها نشان می‌دهد مهاجران در آلمان بیش از پیش جذب بازار کار می‌شوند اما صاحبان صنایع همچنان از دولت می‌خواهند نیروی کار بیشتری فراهم کند.

به گزارش شفاآنلاین، آژانس کار آلمان اعلام کرد شمار پناهندگان استخدام شده در این کشور نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است. این امر نشانگر آن است که نتایج جذب بیش از یک میلیون پناهنده در این کشور بهتر از آن بوده است که برخی انتظار داشتند.

انزو وبر از موسسه پژوهش استخدام (Recruitment)آلمان می‌گوید:‌ «ترس از آنکه با یک میلیون فرد بیکار روبرو شویم درست از آب درنیامد.» این موسسه همچین پیش‌بینی می‌کند که ورود مهاجران در سال ۲۰۱۸ نه تنها نیز هیچ تأثیری بر نرخ بیکاری ۵/۳ درصدی این کشور نخواهد داشت بلکه شمار افراد مشغول به کار در این سال یکصدهزار تن بیشتر خواهد شد.

دلیل این امر آن است که شرکت‌های آلمانی به شدت نیازمند کارگر اند. این افزایش تقاضا برای نیروی کار بیشتر از سوی بخش‌های خدماتی نظیر هتل‌ها و رستوران‌ها(restaurants) بوده است
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: