کد خبر: ۱۹۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - 2018May 26
دشمنان ایران اسلامی در مقابله با پیشرفت های نظام ، جوانان و آینده سازان کشور را هدف قرار داده اند ، چرا که دخانیات، نیروی جوانی را هدر داده و مشکلات اجتماعی را افزایش می دهد
شفا آنلاین>اجتماعی>دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات گفت : دشمن با علم به اینکه دخانیات ، نیروی جوان و فعال جامعه را منفعل می کند ، هیچ گاه صادرات دخانیات به ایران را در لیست تحریم های خود قرار نمی دهد.

به گزارش شفا آنلاین، محمدرضا مسجدی شامگاه جمعه در همایش ملی پیشگیری از استعمال دخانیات(پاد) که در سالن همایش های دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین برگزار شد، اظهارداشت: دشمنان ایران اسلامی در مقابله با پیشرفت های نظام ، جوانان و آینده سازان کشور را هدف قرار داده اند ، چرا که دخانیات، نیروی جوانی را هدر داده و مشکلات اجتماعی را افزایش می دهد.

وی تصریح کرد: در تمامی تحریم های ناجوانمردانه استکبار علیه ایران اسلامی ، هیچ گاه دخانیات در لیست تحریم ها نبوده، چرا که دخانیات(Tobacco) نیروی جوانی را منفعل می کند.

وی افزود : در بررسی های به عمل آمده ، روزانه 3 میلیارد تومان خرج مصرف قلیان می شود که جز بیماری های ریوی و افزایش روزافزون سرطان ، چیز دیگری به همراه ندارد.

دبیرکل انجمن مبارزه با دخانیات تصریح کرد: سالانه یک میلیارد دلار در کشور صرف مصرف و استعمال دخانیات می شود که 70 درصد این مبلغ ، نصیب کشورهای خارجی می شود.

در پایان این همایش ، از فعالان عرصه مبارزه با استعمال دخانیات شهرستان ورامین تقدیر به عمل آمد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: