کد خبر: ۱۹۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳:۴۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 28
ابراهیم ایران دوست درخصوص خواص زعفران توضیح داد: از دیدگاه طب ایرانی زعفران تمایل و نفوذ مواد غذایی و داروها را به قلب افزایش می‌دهد، همچنین مصرف آن شادی‌آور بوده و تقویت‌کننده قلب است.

شفاآنلاین>سلامت>یک متخصص طب ایرانی گفت: زعفران عملکرد بطن چپ قلب را در مواجهه با عوامل آسیب رسان حفظ می‌کند و اثرات ضد فشار خون زعفران توسط محققان مشخص شده است.

به گزارش شفاآنلاین،ابراهیم ایران دوست درخصوص خواص زعفران توضیح داد: از دیدگاه طب ایرانی زعفران تمایل و نفوذ مواد غذایی و داروها را به قلب افزایش می‌دهد، همچنین مصرف آن شادی‌آور بوده و تقویت‌کننده قلب است.

وی ادامه داد:‌ متخصصان طب ایرانی توصیه می‌کنند که در ترکیب داروهای مورد استفاده برای بیماران قلبی زعفران اضافه شود تا هدایت و نفوذ دارو به قلب بهتر انجام شود.

ایران دوست گفت: از دیدگاه طب جدید زعفران از افزایش کلسترول و تری گلیسرید و چربی بد خون جلوگیری می‌کند و به عنوان مانعی برای جلوگیری از رسوب آنها در عروق عمل می کند.

این متخصص طب ایرانی تصریح کرد: در بیمارانی که دچار حملات قلبی شده‌اند، مصرف زعفران می تواند از آسیب به بافت های قلبی جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: زعفران عملکرد بطن چپ قلب را در مواجهه با عوامل آسیب رسان حفظ کرده و اثرات ضد فشار خون زعفران توسط محققان مشخص شده است.

برچسب ها: سلامت ، زعفران ، طب ایرانی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: