کد خبر: ۱۹۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 03
علت اصلی توزیع نشدن شیر در مدارس محدودیت اعتباری دولت بوده است که با توجه به این شرایط دو پیشنهاد برای رفع این مشکل داشتیم
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به پیشنهاد روش‌های جایگزین برای توزیع شیر گفت: این پیشنهادها هنوز به نتیجه نرسیده است.

به گزارش شفا آنلاین، علی الهیار ترکمن معاون توسعه‌، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره توزیع شیر در مدارس اظهار کرد: علت اصلی توزیع نشدن شیر در مدارس محدودیت اعتباری دولت بوده است که با توجه به این شرایط دو پیشنهاد برای رفع این مشکل داشتیم.

وی با تشریح این پیشنهاد‌ها ادامه داد: یکی از پیشنهاد‌ها توزیع شیر در دوره ابتدایی و پیشنهاد دیگر توزیع شیر صرفا برای 7 استان محروم از نظر شاخص تغذیه‌ای بود.

معاون توسعه‌، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: برای اجرای دو پیشنهاد داده شده اعلام آمادگی کردیم اما هنوز هیچکدام از پیشنهادها مورد توجه نبوده  و هنوز هیچ اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است.

الهیارترکمن با اشاره به اینکه برای توزیع شیر در هر زمانی از سال تحصیلی آموزش و پرورش آمادگی برای اجرای توزیع شیر را دارد، گفت: به محض ابلاغ اعتبار و شرایط لازم برای توزیع شیر اجرای طرح را در مدارس مورد توجه قرار می‌دهیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: