کد خبر: ۱۸۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - 2018March 21
نظر به اینکه مقرر است ساعت رسمی کشور از ساعت ٢٤ امشب يكم فروردين ماه 1397 یک ساعت به جلو کشیده شود لازم است مسافران پروازهای داخلی و خارجی ضمن تنظیم ساعت خود با ساعت رسمی کشور برنامه های خود را بر اساس زمان درج شده در بلیت های هواپیما انجام داده
شفاآنلاین>اجتماعی> مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي کشوري از انجام پرواز ها طبق برنامه و زمان درج شده در بليت ها خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، رضا جعفرزاده گفت: نظر به اینکه مقرر است ساعت رسمی کشور(Country) از ساعت ٢٤ امشب يكم فروردين ماه 1397 یک ساعت به جلو کشیده شود لازم است مسافران پروازهای داخلی و خارجی ضمن تنظیم ساعت خود با ساعت رسمی کشور برنامه های خود را بر اساس زمان درج شده در بلیت های هواپیما انجام داده و در فرودگاه ها حضور یافته واز پروازها جا نمانند.

به گفته وی، تمام کادرهای پروازی داخلی و خارجی زمان پرواز خود را بر اساس زمان رسمی ایران تنظیم کرده اند و از این رو مسافران باید طبق زمان درج شده در بلیت در فرودگاه حضور يابند.

جعفرزاده افزود: تمام مقدمات لازم برای مدیریت این پروازها در ایران صورت گرفته و مانند تجربه سال‌های قبل فرودگاه‌ ها مشکلی(problem) در تغییر ساعت پرواز نخواهند داشت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: