کد خبر: ۱۸۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 18
متأسفانه تخلفاتی همچون ریختن گازوئیل در جاده برای تصادف کردن خودروها یا هماهنگی با مکانیک‌های جاده‌ای برای قانع کردن مشتری به حمل با خودروی امدادی وجود دارد
شفاآنلاین>اجتماعی> فعالیت امداد خودروهای متفرقه و سودجویی آنها موجب شد تا برخی فعالان صنفی از بازگرداندن متولی‌گری این کسب و کار به وزارت صنعت خبر دهند.

به گزارش شفاآنلاین، درحالی‌که پیگیری‌های قانونی(Legal) برای برخورد با این شرکت‌ها کارساز نبوده است، مدیرعامل امداد خودروی سایپا از شگردهای تازه امدادهای متفرقه خبر داد و اعلام کرد: متأسفانه تخلفاتی همچون ریختن گازوئیل در جاده برای تصادف کردن خودروها یا هماهنگی با مکانیک‌های جاده‌ای برای قانع کردن مشتری به حمل با خودروی امدادی وجود دارد.

بهزاد پناهی، افزود: این شرکت‌ها به‌دلیل نداشتن تخصص باعث تحمیل هزینه‌های مالی و حتی جانی شده‌اند ضمن آنکه این امر سبب می‌شود تا خودروها از گارانتی خارج شوند اما متأسفانه در چند سال اخیر به‌دلیل خلأ قانونی تعداد این شرکت‌ها افزایش(Increase)داشته است.

به گفته وی، در تازه‌ترین روش، سودجویان با مشتری‌ها تماس گرفته و با تهدید اعلام می‌کنند که اگر خدمات امداد ما را نگیرید گارانتی شما باطل می‌شود و جالب اینجاست بعد از پرداخت پول با توجه به نوع خودرو شماره امداد سایپا یا ایران خودرو را می‌دهند. یکی دیگر از این شرکت‌ها با انعقاد قرارداد با یکی از اپراتورهای تلفن همراه به برخی از مشترکین آن اپراتور اعلام می‌کند که خدمات رایگان امدادی می‌دهد اما روزانه ۸۰۰ تومان به‌عنوان هزینه امداد درصورتحساب موبایل مشتری منظور می‌شود.همشهری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: