کد خبر: ۱۸۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 12
طرح ملی فرشتگان رحمت حدود 10 سال است در حال اجرا بوده و سال گذشته 118 هزار بسته غذایی میان نیازمندان توزیع شد که امیدواریم امسال این آمار بیشتر شود
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت گفت: بر اساس اجرای این طرح تامین و توزیع بسته‌های حمایتی میان نیازمندان و زلزله‌زدگان کرمانشاه انجام می‌شود.

به‌گزارش شفا آنلاین، حبیب درگاهی در نشست خبری آئین اهدای هزار بسته غذایی عیدانه با همکاری بیمه البرز به زلزله زدگان کرمانشاه اظهار داشت: سازمان‌هایی همچون بهزیستی و کمیته امداد در تلاش هستند مشکلات مردم را بهتر کنند ولی جامعه هدف ما برای کسانی بوده که به طور مثال در حوادثی مانند سیل و زلزله دچار آسیب می‌شوند.

وی با بیان اینکه فقر ام‌الفساد بوده و باعث افسردگی(Depression)، اعتیاد، جرم، جنایت،‌تاخیر در ازدواج و تحصیل می‌شود،‌ گفت: تلاش می‌کنیم که علاوه بر حمایت‌های معیشتی برنامه‌های زیرساختی جهت رفع مشکلات مردم داشته باشیم.

تشکیل مجمع خیرین در هلال احمر
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت:‌در سال آینده دو اقدام بزرگ در این سازمان انجام می‌دهیم که شامل تشکیل مجمع خیرین سلامت و فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم توسط داوطلبان است.

درگاهی با بیان اینکه فعالیت هلال احمر برای تشکیل مجمع خیرین رقابتی برای سایر دستگاه‌ها نیست، گفت: اجرای این برنامه به هیچ عنوان موازی‌کاری به شمار نمی‌رود و هدف ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم است.

وی ادامه داد: طرح ملی فرشتگان رحمت حدود 10 سال است در حال اجرا بوده و سال گذشته 118 هزار بسته غذایی میان نیازمندان توزیع شد که امیدواریم امسال این آمار بیشتر شود.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر(Red Crescent) گفت:‌ارزش ریالی هر سبد به طور متوسط 100 هازار تومان بوده و شامل اقلامی مانند قند، شکر، حبوبات، برنج، مرغ و گوشت است.

درگاهی از اجرای طرح نیابت خبر داد و گفت: بر اساس اجرای این طرح 10 هزار سالمند نیازمند در نوروز تحت پوشش قرار می‌گیرند و اقدامات مؤثر برای کمک به آنها انجام می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: