کد خبر: ۱۸۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 04
مجموع اعتبار اختصاص یافته برای پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان حدود ٢١٠٠ میلیارد تومان است
شفا آنلاین>اجتماعی>بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی؛ عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان از ١٥ تا ٢٢ اسفند ماه براساس حروف الفبا پرداخت می شود. مجموع اعتبار اختصاص یافته برای پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان حدود ٢١٠٠ میلیارد تومان است.

به گزارش شفا آنلاین، بر اساس برنامه ریزی انجام شده، مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنان با حروف غ ، ذ ، ن، م آغاز می شود، عیدی خود را در روز ١٥ اسفند ماه دریافت می کنند.

مستمری بگیرانی که نام خانوادگی شان با حروف ک، د، ش، ع آغاز می شود  نیز در ١٦ اسفند عیدی را دریافت می کنند.

همچنین بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حروف گ، ل، و، ه ، ی آغازمی شود، در روز ١٧ اسفند عیدی دریافت می کنند.

علاوه بر این در روز ١٧ اسفند ماه عیدی مستمری بگیرانی که از بانکی غیر از بانک رفاه کارگران مستمری دریافت می کنند، به حساب آنها واریز می شود.

در روز ١٩ اسفند ماه عیدی بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حروف ط، خ، س، ظ، ر، ق آغاز می شود، پرداخت خواهد شد و آن دسته از بازنشستگان و مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروف ح، ف ، ض، ز، ژ، ص، ج ، چشروع می شود ؛ مستمری خود را ٢٠ اسفند دریافت می کنند.

مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروف پ ، ت ، ث ، ب ، ا  آغاز می شود نیز، در  ٢١ اسفند و افرادی که نام خانوادگی شان با حرف آ شروع می شود در  ٢٢ اسفند ماه مبلغ عیدی خود را دریافت می کنند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: