کد خبر: ۱۸۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - 2018February 24
دولت معتقد به تقویت و افزایش خدمات رسانی اورژانس اجتماعی است و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نمی کند
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به نگاه ویژه دولت دوازدهم به کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: دولت معتقد به تقویت و افزایش خدمات رسانی اورژانس اجتماعی است و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

به گزارش شفا آنلاین، معصومه ابتکار روز شنبه در بازدید از اورژانس اجتماعی ارومیه افزود: مشکلات مربوط به اورژانس اجتماعی(Social Emergency) بررسی و احصا شده است و برای رفع آن در سریع ترین زمان ممکن اقدام می شود.

وی با تاکید بر ضرورت فعالیت 24 ساعته اورژانس اجتماعی در شهرهای مختلف کشور از جمله ارومیه، اظهار کرد: در کنار این امر می توان با تبلیغات مناسب، خدمات این مرکز را بیش از پیش به مردم معرفی و مزیت های آن را تبیین کرد.

وی در خصوص مشکل مربوط به اخذ هزینه دادرسی از مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی گفت: طبق قانون هزینه دادرسی برای مددجویان رایگان است و برای برطرف شدن این مشکل آمادگی لازم از طریق ارایه گزارش و همکاری با اداره کل بهزیستی استان وجود دارد.

محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی نیز در این بازدید در رابطه با غیرفعال بودن نوبت شبانه اورژانس اجتماعی گفت: طبق گزارش مدیرکل بهزیستی استان 24 ساعته شدن این ‌اورژانس(Emergency) نیازمند افزایش نیروی انسانی و اختصاص اعتبارات لازم است که باید به سرعت پیگیری شود.

اورژانس اجتماعی از سال 1378 با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی راه اندازی شده است؛ مراکز اورژانس اجتماعی خدمات خود را از طریق خط تلفن 123، تیم سیار اورژانس و پایگاه خدمات اجتماعی عرضه کرده و در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی مداخله می کنند.

معصومه ابتکار صبح شنبه وارد ارومیه شد و پیش از بازدید از اورژانس اجتماعی به همراه استاندار و هیات همراه از زندان مرکزی ارومیه بازدید کرد.

ابتکار در سفری یک روزه برای بازدید از حوزه های زیرمجموعه معاونت رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به آذربایجان غربی سفر کرده است.

دیدار با نمایندگان سازمان های مردم نهاد و حضور در جلسه شورای اداری از جمله دیگر برنامه های امروز معصومه ابتکار در ارومیه است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار