کد خبر: ۱۸۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - 2018February 22
طرح ترافیک جدید نیز از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و قرار بر این شد که این طرح فعلا اجرا نشود تا بیشتر مورد بررسی قرار گرفته و مطابق با تامین منفعت مردم اصلاحاتی در آن صورت بگیرد
شفا آنلاین>اجتماعی>عضو مجمع نمایندگان استان تهران، از برگزاری نشست ادواری اعضای این مجمع با استاندار پایتخت به منظور بررسی اعتبارات تخصیص‌یافته به این شهر در بودجه ۹۷ و تعیین تکلیف در مورد طرح ترافیک جدید خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، محسن علیجانی زمانی با اعلام خبر برگزاری نشست اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با استاندار تهران، گفت: قرار بر این شده که ما جلساتی را به صورت ادواری یعنی هر سه ماه یک بار با استاندار تهران به منظور بررسی وضعیت و معضلات پایتخت داشته باشیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، در تشریح جزییات نشست اخیر اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با استاندار تهران ادامه داد:در این نشست پیرامون وضعیت اعتبارات تخصیص‌یافته به پایتخت در بودجه 97بحث شد که دغدغه اصلی اعضای مجمع نمایندگان استان تهران و استاندار تهران بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآورشد: انتصابات و نظارت بر روند آن از سوی اعضای مجمع نمایندگان استان تهران و تعاملی که باید استانداری تهران در این مورد با مجمع داشته باشد از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، با اشاره به دیگر موضوع مورد بررسی در این نشست تصریح کرد: طرح ترافیک جدید نیز از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و قرار بر این شد که این طرح فعلا اجرا نشود تا بیشتر مورد بررسی قرار گرفته و مطابق با تامین منفعت مردم اصلاحاتی در آن صورت بگیرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: