کد خبر: ۱۸۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 19
بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی (همسفر تا بهشت) که از سه شنبه سوم بهمن ماه هم زمان با ولادت حضرت زینب (س) آغاز شده بود، امروز به پایان رسید و تا پایان سال جاری این طرح در مشهد برگزار می شود
شفاآنلاین>اجتماعی> دبیر بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی گفت: امروز، آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در طرح ملی ازدواج دانشجویی است.

به گزارش شفاآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین خادمی دبیر بیست و یکمین ازدواج دانشجویی کشور گفت: بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج (Marriage)دانشجویی (همسفر تا بهشت) که از سه شنبه سوم بهمن ماه هم زمان با ولادت حضرت زینب (س) آغاز شده بود، امروز به پایان رسید و تا پایان سال جاری این طرح در مشهد برگزار می شود.

وی ادامه داد: تا به امروز حدود 2هزار و 351 زوج در این دوره ثبت نام کرده اند.

دبیر بیست و یکمین ازدواج دانشجویی(Student) کشور مطرح کرد: دانشجویان واجد شرایط برای ثبت نام در این مراسم و یا اشخاصی که اسامی آنها به قید قرعه درآمده است باید هر چه سریع‌تر به دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

خادمی اظهار کرد: در این دوره ظرفیت حضور هزار زوج برنامه ریزی شده و قرار است برای سال آینده این ظرفیت به پنج هزار زوج افزایش یابد.

وی در خصوص شرکت زوج های دانشجو استان کرمانشاه در این جشن گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده با مراکز ذیربط قرار است در این دوره میزبان زوج های زلزله  زده کرمانشاه خواهیم بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: