کد خبر: ۱۷۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 16
خوشبختانه ایران کشوری است که کد ملی را در تمام سازمان‌ها به رسمیت می‌شناسد
شفاآنلاین>اجتماعی> معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه «کدملی» ظرفیتی برای شناسایی درآمدهای خانوار و تعریف نظام مالیاتی است، از آمادگی برای شناسایی این درآمدها بر اساس کد ملی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر احمد میدری در دومین کنفرانس اقتصاد (Economy)ایران گفت: خوشبختانه ایران کشوری است که کد ملی را در تمام سازمان‌ها به رسمیت می‌شناسد و با توجه به این ظرفیت آمادگی داریم که درآمد خانوارها را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: ایران اطلاعات دقیقی از وضعیت خانوار ها دارد؛ کد ملی در بانکها، فرودگاه ها و سایر سازمان‌ها از افراد اخذ می‌شود، در نتیجه می‌توانیم از این ظرفیت در نظام مالیاتی نیز استفاده کنیم.

وی بیان کرد:در زمینه یارانه‌ها و به ویژه یارانه انرژی  همیشه یک طرف واقعیت را بیان کردیم که فقرا کمتر از یارانه‌های انرژی استفاده می کنند اما این را نگفتیم که سهم هزینه‌های انرژی در دهک اول و دوم بیش از ١٦.٥ درصد است، این در حالی است که در دهک‌های بالا این سهم حدود ٨ درصد است.

او افزود: اصلاح قیمتی و تصمیم درباره یارانه‌های انرژی در این بخش باید به گونه‌ای باشد که دچار خطای سیاستی نشویم و فقرا (Poors)متضرر نشوند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن شیخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
نیاز مالی برای کسب در آمد شغلی تعویض روغنی ممنون میشم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: