کد خبر: ۱۷۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 15
از اوائل سال تا به حال ۴۸ مورد پیوند قلب در این بیمارستان انجام شده هست که این میزان در شش ماهه موخر ۲۸ مورد بوده هست.
شفا آنلاین>اجتماعی>سلامت>محمد مهدوی متخصص رییس قسمت پیوند قلب اطفال بیمارستان قلب شهید رجایی اظهار داشت: از اوائل سال تا به حال ۴۸ مورد پیوند قلب در این بیمارستان انجام شده هست که این میزان در شش ماهه موخر ۲۸ مورد بوده هست.

به گزارش شفا آنلاین:محمد مهدوی متخصص رییس قسمت پیوند قلب اطفال بیمارستان قلب شهید رجایی  اظهار داشت: از اوائل سال تا به حال ۴۸ مورد پیوند قلب در این بیمارستان انجام شده هست که این میزان در شش ماهه موخر ۲۸ مورد بوده هست.


وی دنبال کرد: آخرین مورد پیوند قلب مرتبط به دختر بچه‌ای ۱۲ ساله بود که در شب نخست بعد از پیوند دچار پس‌زدگی حاد گردید که برای زنده ماندن وی وادار به استفاده از دستگاه قلبی ریوی تصنعی شدیم؛ بعد از چند روز توانستیم قلب را برگردانیم و حالا این کودک به قسمت جابه جا شده هست.

این متخصص قلب و عروق کودکان اهتمام کرد: زمان ثابتی را برای منتظر ماندن اشخاص نیازمند به پیوند قلب نمی‌توان معین نمود و بسته به شرایط مریض ها متمایز هست و طبق وضع مریض، پیوند قلب انجام می‌شود.

ریاست قسمت پیوند قلب اطفال در مرکز تعلیمی، تحقیقاتی و معالجهی قلب شهید رجایی با اظهار اینکه با کم بودن قلب رو به رو هستیم، اظهار کرد: هم‌اکنون در آی سی یو ۶ کودک نیازمند به قلب بستری می باشند.فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: