کد خبر: ۱۷۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 01
افرادی را برای بررسی روستاها به مناطق مختلف اعزام کردیم که خوشبختانه تلفات جانی نداشته و فقط روستاهای خشت و گلی آسیب دیدند
شفاآنلاین>اجتماعی> نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تخریب فضاهای آموزشی در مناطق زلزله زده گزارش نشده است.

به گزارش شفاآنلاین، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس در خصوص وضعیت ناطق زلزله زده اظهار کرد: از همان نخستین دقایق وقوع زلزله(Earthquake) ستاد مدیریت بحران در کرمان تشکیل شده و مشغول تصمیم گیری هستند.

وی ادامه داد : افرادی را برای بررسی روستاها به مناطق مختلف اعزام کردیم که خوشبختانه تلفات جانی نداشته و فقط روستاهای خشت و گلی آسیب دیدند.

نماینده مردم کرمان گفت: وضع فضاهای آموزشی هم مناسب بوده و تاکنون گزارشی مبنی بر تخریب دانشگاه ها مدارس (schools)نذاشتیم فقط ای به دلیل این حادثه گل آلود شده که تا ۲۴ساعت آینده مشکل رفع می شود.

زاهدی تصریح کرد: بر اساس آخرین ارزیابی‌ها 11 پس‌لرزه ثبت شده که بزرگی یکی از آنها 5.5 ریشتر بوده اما با این وجود، صدمه جانی برای مردم نداشته و فقط ریزش کوه باعث مسدود شدن برخی روستا‌ها شده و گروه‌هایی برای باز شدن اعزام شده‌اند.
برچسب ها: اجتماعی ، زلزله ، مدارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: