کد خبر: ۱۷۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲:۲۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 20
با هماهنگی انجمن متخصصین پوست ایران و شاخه این انجمن در کرمانشاه، تعدادی از همکاران متخصص پوست و مو، جهت ویزیت و ارائه خدمات پزشکی، درمانی مورد نیاز در مناطق زلزله زده حاضر شده اند
شفاآنلاین>اجتماعی> متخصصین پوست کشورمان همگام با سایر گروه های امدادی و پزشکی، آغازین ساعات واقعه در مناطق زلزله زده غرب کشور حضور یافته و به هموطنان خدمت ارائه کرده اند.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر محمدعلی نیلفروش زاده رئیس انجمن متخصصین پوست ایران با بیان این مطلب که اتحاد و همدلی گروه های مختلف امدادی و پزشکی رمز پیشرفت خدمت رسانی به مصدومان (Injured)و زلزله زدگان است، گفت: با هماهنگی انجمن متخصصین پوست ایران و شاخه این انجمن در کرمانشاه، تعدادی از همکاران متخصص پوست و مو، جهت ویزیت و ارائه خدمات پزشکی، درمانی مورد نیاز در مناطق زلزله زده حاضر شده اند.

وی با اشاره به افتتاح حساب بانکی ویژه برای هموطنان زلزله زده، گفت: در آغازین ساعات فراخوان، حدود ۲۰۰ میلیون تومان توسط ۳۰۰نفر از پزشکان متخصص پوست و اعضای انجمن جمع آوری شد که همچنان این روند ادامه دارد.

نیلفروش زاده تصریح کرد: با این کمک نقدی توسط متخصصین پوست کشور و همچنین بخشی از درآمد کنگره علمی انجمن پوست، قصد داریم همانند سال۸۲ شهر زلزله زده بم، طبق نیاز مردم و هماهنگی های لازم درمانگاه اختصاصی یا مدرسه در یکی از شهرستان های آسیب دیده کرمانشاه احداث کنیم.

رئیس انجمن متخصصین پوست(Skin) ایران افزود: اکنون گروهی از متخصصین این رشته به نمایندگی از همکاران آمادگی خود را برای حضور دوره ای در مناطق زلزله زده نسبت به انجام معاینات لازم پوست و مو، جهت جلوگیری از امراض احتمالی و اپیدمی، همچنین بیماریهای پوستی فصل توصیه های لازم اعلام کرده اند.

وی در پایان تاکید کرد: اینگونه خدمات جنبه نوعدوستی داشته و هیچ عاملی جز انجام وظیفه  انسانی و اخلاقی موجب چنین اتحاد و همدلی نخواهد شد.
برچسب ها: اجتماعی ، پوست ، مصدومان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: