کد خبر: ۱۷۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 19
محمدرضا جعفری از اعزام 19 مصدوم زلزله‌زده به بیمارستان شریعتی خبر داد و گفت: 17 مصدوم توسط اورژانس تهران منتقل شدند و 2 مصدوم با وسیله شخصی به بیمارستان آمدند.

شفا آنلاین>سلامت>مدیر درمان بیمارستان شریعتی از بستری شدن یک زوج مصدوم حادثه زلزله کرمانشاه در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،محمدرضا جعفری از اعزام 19 مصدوم زلزله‌زده به بیمارستان شریعتی خبر داد و گفت: 17 مصدوم توسط اورژانس تهران منتقل شدند و 2 مصدوم با وسیله شخصی به بیمارستان آمدند.

وی در خصوص وضعیت کنونی مصدومان، ادامه داد: 5 نفر ترخیص شدند، 3 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و مابقی در بخش بستری هستند.

مدیر درمان بیمارستان شریعتی درباره یکی از اتفاقات چند روز اخیر که تاثیر زیادی بر وی داشت، گفت: خانم جوانی را به دلیل مصدومیت شدید با اورژانس هوایی به تهران منتقل کردند. همسرش نیز پس از 9 ساعت رانندگی خودش را به بیمارستان رساند و بسیار نگران بود. بعد از این‌که وضعیت همسرش به ثبات رسید و بستری شد، این مرد به دلیل کمردرد به پزشک اورژانس مراجعه کرد که بعد از بررسی‌ها و سی‌تی‌اسکن مشاهده شد که چند مهره کمر او شکسته است. این همسر فداکار با وجود درد شدید 9 ساعت رانندگی کرده بود تا خودش را به همسرش برساند و همچنان پیگیر کارهای همسرش بود.

وی در پایان درخصوص وضعیت این زوج گفت: خانم جوان ابتدا در اورژانس، سپس در بخش جراحی و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. همسر او نیز تحت نظر است و تاکنون نیازی به انجام عمل جراحی برای وی احساس نشده است.
برچسب ها: داستان ، سلامت ، شیرین
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: