کد خبر: ۱۷۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 17
با وجودی که وزیر_کشور رییس ستاد حوادث غیرمترقبه و بحران هستند اما متاسفانه تنها با سفری یک روزه به استان مردم داغدار و آسیب دیده را با مشکلات شان تنها گذاشت.

شفا آنلاین:سیدقاسم جاسمی، نماینده کرمانشاه در مجلس: امکانات و ضعف مدیریت در این مناطق مشهود است، کمک های مردمی از تمامی استان های کشور به سمت این مناطق ارسال شده و هلال_احمر، سازمان_اورژانس و نیروهای مسلح نهایت اهتمام و تلاش خود را برای کمک به زلزله زدگان به کار می برند اما متاسفانه به دلیل نبود فرماندهی واحد کمک های مردمی <Popular support>و امکانات عادلانه توزیع نشده و ضعف در توزیع دیده می شود. اغلب زلزله زدگان از نحوه توزیع امکانات ناراضی و نگران هستند،وزارت کشور باید با توان و جدیت بیشتری در این مناطق حضور و این معضل را مدیریت کند.

به گزارش شفا آنلاین:با وجودی که وزیر_کشور رییس ستاد حوادث غیرمترقبه و بحران هستند اما متاسفانه تنها با سفری یک روزه به استان مردم داغدار و آسیب دیده را با مشکلات شان تنها گذاشت.
انتظار می رود وزیر کشور به فرمانداری ها دستور دهد مایحتاج مورد نیاز مردم را تامین کنند زیرا متاسفانه برخی از آنها رفتار مناسبی با مردم ندارند؛ متاسفانه #مدیریت_بحران خود دچار بحران شده است. شنیده ها حاکی از این است که به برخی از روستاها هنوز خدمات رسانی نشده است، روستاییان نباید مورد غفلت قرار بگیرند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: