کد خبر: ۱۷۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 09
جریان بازگشت زائران اربعین که از روزهای گذشته آغاز شده که از امشب این روند شدت گرفته است و تردد ها پرحجم و روان ادامه دارد.

شفا آنلاین>اجتماعی>فرمانده قرارگاه نیروهای مسلح مستقر در مرز مهران از بازگشت ۸۲۰ هزار زائر به کشور خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین: سردار محسن فتحی زاده  اظهار  کرد: جریان بازگشت زائران اربعین که از روزهای گذشته آغاز شده  که از امشب این روند  شدت گرفته است و تردد ها پرحجم و روان ادامه دارد.

وی گفت: از ابتدای سفر تاکنون ۸۲۰ هزار زائر به میهن اسلامی مراجعت کرده اند و طی امروز تا ساعت ۲۱ تعداد ۱۶۱ هزار نفر از هموطنانمان موفق مراجعه به کشور شده‌اند.

فرمانده قرارگاه نیروهای مسلح و ناجا گفت: تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران در پایانه های شلمچه ، چزابه و مهران اندیشیده شده است.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش حجم برگشت زائران از بعد از ظهر امروز گفت: برای تسهیل در تردد زائران مسیر مهران به سمت ایلام را یکطرفه کردیم که با یک طرف کردن این مسیر تردد روان شده است.

 

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه با هزار تیم عملیاتی پلیس راه نظارت کامل برنامه مسیر های تردد زائران داریم گفت: جریان یک طرفه بودن مسیر مهران به ایلام تا ۴۸ ساعت آینده ادامه می‌یابد و در صورتی که جریان تردد به حالت عادی بازگردد مسیرها را دوطرفه خواهیم کرد و گرنه بحث یکطرفه بودن این مسیر را تمدید خواهیم کرد.

 

وی در پایان به زائرانی که با خودروی شخصی قصد مراجعه به شهر هایشان را دارند توصیه کرده بعد از مراجعه به میهن چند ساعتی را استراحت کنند و سپس با آمادگی کافی پشت فرمان بنشینند.yjc
برچسب ها: زائر ، اربعین ، مهران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: