کد خبر: ۱۷۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - 2017October 25
تاکنون بيش از 38 هزار صندوق صدقه ايمن شده و 5 هزار صندوق باقي مانده نيز طي دو ماه آينده ايمن خواهند شد
شفاآنلاین>اجتماعی> مدير کل کميته امداد استان تهران گفت: صندوق‌هاي صدقه ايمن با طراحي جديد MDF در مکان‌هاي عمومي جانمايي و نصب مي‌شوند.

به گزارش شفاآنلاین، محسن وليئي مدير کل کميته امداد استان تهران با بيان اينکه 43 هزار صندوق صدقه بزرگ در خيابان ها، معابر و اماکن عمومي تهران وجود دارد، اظهار کرد: تاکنون بيش از 38 هزار صندوق صدقه ايمن شده و 5 هزار صندوق باقي مانده نيز طي دو ماه آينده ايمن خواهند شد.

وي ادامه داد: سعي داريم به منظور ايمن سازي بيشتر صندوق‌هاي صدقه، تعداد اين صندوق‌ها را در معابر کاهش دهيم و با طراحي جديد MDF در مکان هايي مانند پاساژها، برج ها و اماکني که امنيت (security)بيشتري دارند، آن ها را جانمايي و نصب کنيم و از حدود سه ماه گذشته نصب اين صندوق ها آغاز شده و تا پايان مهر ماه نيز ادامه دارد.

    تقويت روش‌هاي غيرحضوري پرداخت صدقه

وليئي با بيان اينکه در کنار ايمن سازي صندوق‌هاي صدقه، تقويت روش‌هاي غيرحضوري پرداخت صدقه نيز بسيار مهم است، تصريح کرد: روش‌هاي غير حضوري پرداخت صدقه براي شهروندان تهراني شامل شماره گيري کد 7355 از طريق تلفن ثابت، استفاده از کد # 724 *، شماره گيري # 021*8877* از طريق تلفن همراه و استفاده از نرم افزار سکه بانک ملت است.

مديرکل کميته امداد استان تهران تاکيد کرد: برچسب‌هايي بر روي صندوق‌هاي صدقه نصب شده و بر روي آن‌ها روش‌هاي پرداخت غيرحضوري صدقه و همچنين شماره هاي رسيدگي به شکايات (Complaints)و اعلام سرقت به شهروندان اطلاع رساني شده است.وي در پايان گفت: با همکاري نيروي انتظامي و دستگاه قضايي، با افرادي که اقدام به سرقت از صندوق‌هاي صدقه مي‌کنند و اموال بيت المال را مي‌دزدند، به طور جدي برخورد مي‌کنيم.
برچسب ها: اجتماعی ، امنيت ، شکايات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: