کد خبر: ۱۷۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 16
ساعت 2:40 بامداد شنبه، بخش ‌آی ‌سی ‌یو بیمارستان حضرت فاطمه(س) میاندوآب - استان آذربایجان‌غربی- به‌دلیل انفجار ونتیلاتور آتش گرفت
شفاآنلاین>اجتماعی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، اتصالی دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) را عامل حریق در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دانست.

به گزارش شفاآنلاین، «یادگار لندنیان» اظهار کرد: کمپرسور برق دستگاه تنفس به خاطر کارکرد زیاد در این حادثه دچار نقص فنی و اتصال شده و در نتیجه انفجار و آتش‌سوزی به بار آورده است.

مأموران آتش‌نشانی(Fire Stations) هم بلافاصله با اطلاع از حادثه طی 2 دقیقه خود را به محل آتش‌سوزی در بیمارستان میاندوآب رساندند و پس از حدود پنج دقیقه آتش را مهار کردند. این درحالی بود که کارکنان بیمارستان با کپسول آتش‌نشانی اقدام‌های اولیه برای خاموش کردن آتش را انجام داده بودند. متأسفانه در این حادثه یک نفر از بیماران بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فوت کرد یک نفر دیگرهم مجروح شد. 2 نفر از کارکنان بیمارستان نیز دچار جراحت شدند که حال عمومی آنان مناسب گزارش شده است. قربانی ماجرا «احمد مردانی» و اهل تهران بوده و بیمار مجروح زن نیز دچار 30 درصد سوختگی(Burn) شده است.

 ساعت 2:40 بامداد شنبه، بخش ‌آی ‌سی ‌یو بیمارستان حضرت فاطمه(س) میاندوآب - استان آذربایجان‌غربی- به‌دلیل انفجار ونتیلاتور آتش گرفت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: